מכון היצוא בשיתוף Google ישראל מקיימים את יצו@נט-הועידה הראשונה לשיווק בין לאומי באמצעות האינטרנט


בין הנושאים: מיליון דולר יצוא באמצעות Google האם זה אפשרי? מיקרו פרסום, טרנדים ומגמות שיווק באינטרנט.



הועידה תיערך ב- 13.9.06 בהשתתפות מנכ"לGoogle ישראל, מנהל תחום העסקים והשווקים הבינלאומיים ב-EMEA Google, מנכ"ל מכון היצוא, שר התמ"ת ועוד



בין הנושאים שיעלו בועידה: מיליון דולר יצוא באמצעות Google האם זה אפשרי? להוריד 300 מיליון לקוחות פוטנציאלים – כל אחד יכול, מייקרו פרסום – טרנדים ומגמות שיווק באינטרנט ועוד…



מכון היצוא בשיתוף עם Google ישראל יערכו ביום ד' ה- 13 בספטמבר, במלון דן פנורמה, תל אביב, את הועידה הראשונה לשיווק בינלאומי באינטרנט, ועידת יצו@נט. הועידה בהשתתפות שר התמ"ת אלי ישי, יו"ר מכון היצוא דוד ארצי, מנכ"ל Google ישראל מאיר ברנד, מנכ"ל מכון היצוא יחיאל אסיה, ו-Russ Cohn מנהל תחום העסקים והשווקים המקומיים ב- Google EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה). הועידה נועדה לסייע ליצואנים הישראלים, גדולים, בינוניים וקטנים למקסם את התועלת מהאינטרנט ככלי שיווקי מהמעלה הראשונה.



בנוסף ישתתפו בכנס פרופ' אריה סקופ מייסד מייקרוסופט ישראל ויו"ר לשעבר שינחה פאנל בנושא: "מיקרו פרסום- טרנדים ומגמות לשיווק באינטרנט", בהשתתפות אוריאל אוחיון, קרן הון סיכון Gemini; אלון כרמלי סמנכ"ל שיווק Babylon; יוחאי לוי סמנכ"ל שיווק אונליין – kasamba, אוהד ברגר – סמנכ"ל שיווק – AHAVA ועליזה תמיר סמנכ"לית שיווק Netafim. בנוסף אלירון טובי מנכ"ל E.toby & Co. מומחה בתחום השיווק באינטרנט ידבר על שיווק באינטרנט 2010 ואופיר כהן מנכ"ל Compucall Web Marketing ידבר על שיווק באינטרנט בעידן 2.0.



לדברי יחיאל אסיה, מנכ"ל מכון הייצוא "לאור ההתפתחויות בשוק הגלובלי מקומו של האינטרנט תופס תאוצה. מכון היצוא שם לו למטרה להיות נושא הדגל של היצואנים בשימוש באינטרנט ככלי שיווק אסטרטגי. בעולם כבר הבינו מזמן, בייחוד בארה"ב ובאירופה שהאינטרנט הוא הכלי האולטימטיבי להגיע לקהלי מטרה ממוקדים ברחבי העולם. הנתונים מראים, כי 85% מהכניסות לאתרים נעשה באמצעות השימוש במנועי חיפוש ומתוכם 46.3% דרך מנוע החיפוש Google, המהווה כיום כלי מרכזי ועיקרי באינטרנט. המיזם המשותף של שני הגופים בוועידה נועד לחשוף את היצואנים הישראלים לפוטנציאל העצום הקיים בפרסום ובשיווק באינטרנט. האינטרנט נותן כלים ממוקדים ומטרתנו לסייע ליצואנים הישראלים לנצלם בפעילויות השיווקיות שלהם ברחבי העולם, במיוחד בתקופה הנוכחית".



"האינטרנט בכלל ומנועי חיפוש בפרט הוכיחו עצמם ככלי היעיל והכלכלי ביותר עבור יצואנים להגעה לקהלי המטרה הממוקדים שלהם בכל מקום בעולם. גם עסקים שלא היו יכולים להרשות לעצמם פרסום ברמה הארצית, בזכות מנועי החיפוש יכולים כיום להרשות לעצמם להגיע לקהל המטרה המדויק שלהם בכל מקום בעולם ובשעה שקהל זה מחפש אחר המוצר או השירות", אמר מאיר ברנד, מנכ"ל Google ישראל. "ועידת יצואנט הינה הזדמנות ליצואנים מכל הגדלים לשמוע את סיפורי ההצלחה של חברות יצואניות וללמוד מהן את הדרך להצלחה ".



אולי יעניין אותך

table
 קסטיאל רזיאל
 רדושינסקי סמנכלית חטיבת לקוחות פרטיים פרטנר תומר לוי מנכל סיין נאו
-צילום גיל שטיר
 גורן, מנכל קבוצת SQLink עם ילדים של עובדי הקבוצה צילום באדיבות סקיולינק (1)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח