הלהיט השנה לחג הוא תו השי האלקטרוני – ה- "רב-קארד" הנחשב לכרטיס מבוקש במיוחד על ידי גופים עיסקיים מובילים במשק ונרכש לחג זה בעשרות מיליוני שקלים.
דרור מורן, סמנכ"ל הכספים של החברה מציין כי הלהיט השנה לחג הוא תו השי האלקטרוני – ה- "רב-קארד" הנחשב לכרטיס מבוקש במיוחד על ידי גופים עיסקיים מובילים במשק ונרכש לחג זה בעשרות מיליוני שקלים. בין החברות שקנו תו זה לעובדיהם נמצאים חברות כמו : חברת החשמל, משרד הביטחון, הטכניון, אלביט, סימנס, נייס, ליפמן, ברן מהנדסים, בנק מרכנתיל דיסקונט, ויזה כאל, פלייניג קארגו, גבור בסרינה, גולף וכו'.
מורן מדגיש כי גם השנה, מעדיפים וועדי עובדים והנהלות את תווי השי כמתנה לחגים. הוא מציין כי יש עלייה בביקוש לתווי הריבוע הכחול בגלל אפשרויות המימוש השונות: 1. רב-קארד – כרטיס אלקטרוני – prepaid – בשיתוף דיינרס. 2. רב תו – תו נייר מסורתי (דמוי שטרות).
רב תו, תו הקניה המסורתי טוב למימוש ב-50 רשתות שיווק ארציות ומובילות, וביניהן בכל רשתות המזון של הרבוע הכחול: בסניפי "מגה" , "סופר סנטר" ו"שפע שוק" (סה"כ בכ-170 סניפים).
לחג זה ניתן גם השנה לממש ב 100% מערכו את התו בסניפי סופר סנטר. בסניפי מגה התו מכובד ב 90% מערכו ובסניפי שפע שוק התו מכובד ב 85% מערכו. תוקף מימוש התווים הוא מעבר לשנה עד 31/12/07.
הריבוע הכחול היא החברה היחידה שמאפשרת מימוש קניות בתו בכל רשתות המזון שלה, וזאת בניגוד למתחרים!