בחר בכלכלה שלך

אין בכוונתי לסבול מהמיתון הכלכלי. מה איתך? נשאלת השאלה מה קרה פתאום שכל גלי האתר מוצפים בתחזיות שמכריזות על גורל כלכלי מר? מעניין, רק לפני שנה, ובשנים קודמות, הכול נראה טוב יותר. עתה אנליסטים, בזה אחר זה, באיטיות מחלחלים למוחותינו "מציאות" שמתארת מצב של נפילה למדרון של סגירת עסקים.

המדיה יכולה ליצור שיפוע בכל כיוון שהיא בוחרת ולגרום לכל האנשים להאמין שהשמים נופלים עלינו. החשש הוא שזו תהיה נבואה שמגשימה את עצמה. עתה המדיה בחרה לפעור חורים גדולים בנקודות חולשה קטנות שנפערו בכלכלה שלנו והנה אנו צועדים לקראת מיתון כלכלי. עסקים וצרכנים מגיבים בצורה קיצונית. העולם כולו נמשך לאסון כלכלי ונראה שאנו נכספים לנפילה בתלם זה. טמונה כאן סכנה גדולה של נפילה לחשיבה שלילית, במקום לאמץ חשיבה חיובית .יש כאן סכנה של פסיכולוגיה המונית "במיטבה" .

בידך הבחירה: אתה יכול להיות חלק מהמיתון הכלכלי ולקנות את נבואות הזעם, או להמשיך לנוע קדימה ולמעלה במאמציך לשיפור איכות החיים שלך. לדוגמא, תוכל לעשות זאת בעסקים באינטרנט, או בעסקים ללא השקעה גדולה בשיווק רב שכבתי של חברה טובה. לא כדאי לתת לזעקות מחרישות אוזניים של המדיה לחלחל ולעצור את המצעד שלך. הפוך זאת לדלק של אש היזמות הבוערת בך.

* בני ישראלי, עורך אתר האינטרנט www.loveyoursuccess.net

אולי יעניין אותך

 סניף פתח תקווה מיקי שמו צילום יחצ (2)
color-chart-g8bec9df5e_12801
cincopa
yossi-cohen9
129-find-designers
hila1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס