ה'בצפר' של איגוד חברות הפרסום יקיים מחר, תערוכה ייחודית במהלכה תחשוף את עבודות הגמר של הסטודנטים במסלול הקופירייטינג. העבודות הוכנו עבור MENZ – רשת ההלבשה התחתונה לגבר.
ב'בצפר' יודעים לספר כי הגבר הישראלי מוציא כ- 500 ₪ בשנה בקנייה ממוצעת של פריטי הלבשה תחתונה הכוללים: תחתונים, גופיות וגרביים. 70% מהגברים מעדיפים תחתוני בוקסר.
עוד מסבירים שם כי מסקר שנערך בקרב 1000 גברים מגולשי אתר www.menz.co.il עולה כי: שוק ההלבשה התחתונה לגברים מגלגל מאות מיליוני שקלים בשנה, הרכישה המרכזית של פריטי ההלבשה התחתונה אצל הגבר מתבצעת פעמיים בשנה, גזרת התחתון המועדף על 70% מהגברים היא גזרת הבוקסר, תחתוני טנגה מועדפים יותר בקרב הצעירים בגילאי 15-30 ואילו תחתוני הסליפ מועדפים יותר על גילאים מבוגרים יותר בני 40+.
בנוסף, מרמז הסקר על כך שרק 5% מהגברים מחשיבים עצמם לנועזים יותר ורוכשים תחתוני חוטיני. רוב תחתוני החוטיני נקנים בעיקר לפני חתונות או מסיבת רווקים ושרוב הלקוחות הרוכשים הלבשה תחתונה לגבר הן – הנשים . בכלל, 80% מכלל כוח הקניה בחנויות ייעודיות לגברים הנן הנשים.
ה'בצפר', בית הספר של משרדי הפרסום בישראל, הוקם על ידי איגוד חברות הפרסום במשותף עם חברות הפרסום. ה'בצפר' "נולד" במטרה להכשיר כוח אדם מיומן למקצועות הפרסום במסלולים שונים: תקציבאות, פלנינג, קוריפייטינג, מדיה פלנינג, הפקת פרסומות, יחסי ציבור ודוברות.