ששת החנויות מצטרפות ל-39 סניפי רשת תמנון ברחבי הארץ. מנכ"ל רשת תמנון: "המהלך נועד לשפר את חוויית הקנייה ולהדגיש את המיתוג החדש".
רשת האופנה תמנון מובילה מהלך ייחודי במסגרתו משיקה הרשת 6 חנויות חדשות בקונספט חדש וייחודי ובהשקעה של כחצי מיליון דולר. ששת החנויות מצטרפות ל-39 סניפי רשת תמנון ברחבי הארץ.
ברוך ריינר, מנכ"ל רשת תמנון: "מהלך מתיחת הפנים ברשת וההחלטה לשנות את הקונספט העיצובי באה מתוך רצון לשפר משמעותית את חווית הקניה ולתמוך במיתוג החדש. מטרת הקונספט לספק ללקוחות חווית קנייה נעימה ואיכותית, תוך התמצאות בחלל, הגברת תחושת האינטימיות והצגה נכונה ויעילה של הקולקציה".
סמדר רון, מעצבת הפנים של הרשת: "התכנון החדש מאפשר התמצאות נוחה בחלל החנות ע"י שימוש מתקדם בריהוט, בתאורה ובצבעים היוצרים זרימה טבעית עבור הקונה, תוך הדגשת מוקדי הכוח באופן מזמין. בשונה מהקונספט הקודם, כאן הושם דגש על הגברת תחושת האינטימיות של הקונה בחנות ע"י הקטנת קני המידה בחלל, שימוש בחומרים חמים, פיתוח שיטות מידוף ותצוגה מתקדמות והשקעה בתכנון תאורה מתוחכם. אמצעי מיסחור גרפיים, כגון פוסטרים מוארים, שלטי מבצע ותוויות מידה, משולבים באופן אינטגראלי כחלק מהתכנון הכולל של ששת החנויות ותורמים לעניין ולהתמצאות".
בימים אילו יוצאת תמנון בקמפיין אופנה ייחודי רחב היקף לעונת סתיו חורף 2007 סביב עולם הדייטים. את הקמפיין יובילו שמונה דוגמנים, 4 בנים ו-4 בנות, אשר יצולמו לקטלוג כאשר לתמונתם יצורף מס' הטלפון אישי למטרת היכרות. לאחר תהליך סינון, יבחרו כ-6 מועמדים לכל דוגמן, אשר יוזמנו לתהליך של "ספיד דייט" בו יוקצו למתמודד 5 דק' שיחה עם הדוגמן. בסוף התהליך יבחר כל דוגמן את המתמודד החביב עליו מתוך השישה האופציונלים ויצא עימו לדייט.