יוצרת שפה מותגית רעננה באמצעות פיתוח תקשורת חזותית חדשה למוצרי סודה קלאב – עיצוב מרענן ועדכני המשדר חוויה של משקאות תוססים. המהלך ילווה בקמפיין עיתונות ופעילות קד"מ רחבה.
מטרתו העיקרית של המהלך הינה העמקת ה-USP של המוצר. בנוסף לסודה שהלקוח מקבל, יש באפשרותו לבחור ולקבוע את הטעם של המשקה הסופי. טעם המשקה הסופי נבחר מתוך מבחר רחב של למעלה מ- 20 טעמים. בנוסף הלקוח יכול לקבל את המוצרים עם משלוח לביתו.
המיצוב החדש כולל פיתוח תקשורת חזותית חדשה לכל מוצרי סודה-קלאב – עיצוב חדש מרענן ועדכני המשדר חוויה של משקאות תוססים, כאשר המוטיב המנחה הוא בועות המופיעות בשלל צבעים המשדרות שמחת חיים, אופטימיות, התלהבות ויצירתיות. העיצוב החדש ייושם ב אריזות המכשירים, הבקבוקים, בנקודות המכירה- עמדות הדגמה, מדי הדיילות וכו'
ורדה שוהם מנכ"ל סודהפופ מסרה כי: "העיצוב החדש יגביר את נוכחות המוצרים בנקודות המכירה, יתחבר לצורך למצב את המוצר כרלוונטי ולגיטימי וידבר בשפה של חווית שתייה ומשקאות ולא רק בשפה הטכנית של המכשיר עצמו."
לדבריה: "מהלך המיצוב מחדש מדגיש את ההצעה האמיתית שהמותג מציע לצרכן – מגוון המשקאות האהובים בלחיצת כפתור, דהיינו זמינות, נוחות וקלות ההכנה, חופש בחירה ומגוון טעמים, כאשר הן ערכי המותג הרציונאליים כמו נוחות, זמינות, חסכון וקלות ההכנה והן ערכי המותג האמוציונאליים כמו מגוון טעמים, תוסס, איכותי, משפחתי, ייחודי, יקבלו ביטוי."
מהלך המיצוב מחדש ייתמך על ידי מספר פעילויות שיווקיות ביניהן קמפיין עיתונות, ואינטרנט באמצעות פרסום ברוקנר-נטע בהיקף השקעה של 1.5 מיליון ₪.
הקמפיין תחת הקונספט " כל הטעמים בלחיצה אחת קטנה" כולל מודעות עיתונות שיתפרסמו בעיתונות הארצית, הרוסית ובשבועונים חשובים . במודעה מופיעה בחורה צעירה ותוססת הממחישה את הרעננות ואת שמחת החיים.
הקמפיין יתקשר את מבצע החג שכולל מכשירים במחיר מיוחד בשילוב שובר מתנה בסך 100 ₪ לרכישת ערכת סירופים או ערכת סודה .
בנוסף לקמפיין השקיע סודה-קלאב 350,000 ₪ בפעילות שטח שתכלול עמדות הדגמה ודיילות מכירה וטעימות ברשתות השיווק בימים שלפני החג. עמדות ההדגמה ומדי הדיילות זכו לעיצוב מחודש התואם את הקמפיין.
לדברי שוהם: "אנו רואים בפעילות השטח אמצעי חשוב להשגת המטרות שהינן תמיכה תדמיתי במותג, הגברת המודעות של הצרכן למוצר, לשימוש בו, למגוון הטעמים וכן אמצעי ליצירת מגע עם הצרכנים הפוטנציאליים במספר נקודות רחב ולהניע אותם לקנייה."