ב-3 לאוקטובר תשיק חברת מ.אקרמן, יבואנית ג'ק דניאלס בישראל את התערוכה "ג'ק דניאלס 50 שנות פרסום אגדי" המרכזת 50 שנות פעילות פרסומית למותג הוויסקי המפורסם בעולם, אשר נרקח לראשונה בעיירה לינצ'בורג טנסי בשנת 1866.
בתערוכה יוצגו עשרות רבות של כרזות פרסום מקמפיינים שונים משנות החמישים ועד ימינו, לצד הסברים מרתקים על עולם הדימויים וההשראות למותג לאורך השנים.
מאז שנת 1954 מרבית הפרסומות עבור ג'ק דניאלס הציגו את העיירה לינצ'בורג, את תושביה האמיתיים ואת המזקקה. אגב, רבים מהתושבים המקומיים הופיעו במרוצת השנים בפרסומות הוויסקי.
אחת הדמויות המזוהות והאהובות של פרסומות המותג היא זו של הרב פנינג, דמות נערצת אשר כיכב בפרסומות רבות של ג'ק דניאלס. למעשה פנינג עבד כ- 50 שנה במזקקה ומעט לפני פרישתו לגמלאות הוכתר "כראש העיר הבלתי רשמי" של לינצ'בורג, העיירה בה התגורר עד יום מותו בשנת 1997.
הסיפור הידוע והמוכר של מר ג'ק והמזקקה שבבעלותו הוצג לראשונה בשנת 1954 בפני קהל גדול בקמפיין תמונות שחור לבן של אנשי העיירה, המזקקה ועובדיה, ולימים הפך למפורסם והוחלף במיילים, שלטי חוצות, פרסומות טלוויזיה , פוסטרים, נק' צפייה בקולנוע ואף שיר.
נכון להיום פורסמו למעלה מ- 1000 פרסומות שונות לקידום המותג ג'ק דניאלס רבים מסביב לעולם.
בדומה לוויסקי עצמו אשר נוצר בתהליך איטי בשנת 1866 ע"י מר ג'ק עצמו, ערכו של המותג המשתקף בפרסומות לא נותר שונה מהקונספט המקורי ועלה בהדרגה במרוצת השנים.
כיום ג'ק דניאלס הינו הוויסקי הנמכר ביותר בעולם במחזור מכירות שנתי של כ- 7 מיליון ארגזים (9 ליטר).
התערוכה תוצג בZOA בית ציוני אמריקה המחודש , במהלך כל חודש אוקטובר, הכניסה ללא תשלום.