דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון וחברת התעופה לופטהנזה יוצאים במהלך שיווקי ללקוחות החברה: קונים ממגוון המוצרים (בישום, קוסמטיקה, משקאות וטבק) בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון ומשלמים במיילים של לופטהנזה.
נוסעי לופטהנזה, סוויס אירליינס ולוט אוסטריה, יוכלו מעתה ליהנות מהמרת מיילים בדיוטי פרי-ג'יימס ריצ'רדסון.
חברת ג'יימס ריצ'רדסון מפעילה תקשורת אלחוטית דרך שרת האינטרנט של חברת לופטהנזה ומאפשרת את קריאת כרטיס החבר של הנוסע ובכך ניתן לאמוד באופן מדויק על מספר המיילים שהנוסע צבר. בקופות ג'יימס ריצ'רדסון 270 מייל שווים 1$.
חגית בכר, סמנכ"ל סחר ושיווק בדיוטי פרי- ג'יימס ריצ'רדסון מסרה: "מהלך שיווקי זה מהווה כברת דרך בהשקת השירות החדשני. ניהול חשבון מיילים עובר ושב בדיוטי פרי מהווה אופציה נוחה ביותר עבור המבקרים בדיוטי פרי. המהלך החדש מקנה את השירות הכי מהיר, הכי זמין, וכמו תמיד הכי זול. בנוסף, מהלך זה מהווה מרכיב חשוב עבור ציבור התיירים אשר יוכלו לנצל את היקף הדולר הנמוך בעבור תמורה מלאה פלוס לכל קנייה".