Allmarketing ישיק ביריד הזכיינות את ערוצי התוכן החדשים שלו


פורטל השיווק Allmarketing בחר להציג את השינויים שביצע לאחרונה באתר בביתן מיוחד שיקים ביריד הזכיינות הבינלאומי שיתקיים בסוף החודש (24-25 באוקטובר) בגני התערוכה בתל אביב.



זו הפעם הראשונה שאתר אינטרנט, העומד כמותג בפני עצמו ולא כחלון ראווה של גוף או חברה, יציג ביריד. בין השינויים והתוספות שיציג הפורטל, תופס הסלוגן החדש-"כי הכל בחיים זה שיווק", את המקום המרכזי.



באתר אומרים כי "הסלוגן החדש מבטא את התפיסה הותיקה של האתר כזירת ההתרחשות המרכזית של עולם השיווק, הפרסום והעסקים ועם זאת, זירה קשובה ומתחדשת בהתאם לרוח השינויים הרבים המתרחשים בעולם השיווק".



לאחר סקרים רבים אותם ביצע האתר התברר שהלוגו הנו מוכר ואהוב וזו הסיבה שהוא יישאר על מקומו. עם זאת השינוי בסלוגן נבע מ"הצורך להתאימו לקהלי יעד חדשים, בניהם גם צעירים וסטודנטים לשיווק ולמנהל עסקים."



"השינויים באתר אינם עומדים להיות רק במיתוג אלא גם ובעיקר בשירותי התוכן העומדים להתווסף לפורטל", אומר אורן בסון מנכ"ל הפורטל והבעלים של משרד יחסי הציבור "אולמדיה", "ביריד גם יוצגו שינויים במבנה האתר ותוספות חיוניות כמו לוח לימודי השיווק הגדול במדינה ושירותי סקירות שוק ענפיות בשיתוף פעולה עם החברה הגדולה בתחום- CIA. הכל במטרה להצדיק את מעמדנו מפורטל השיווק המוביל והמקיף בישראל."



יריד הזכיינות הבינלאומי הינו אירוע הזכיינות והזדמנויות העסקיות המרשים ביותר במזרח התיכון. היריד המתקיים בגני התערוכה בת"א מושך אליו אלפי יזמים איכותיים מהארץ ומהעולם שבאים במטרה לרכוש זיכיונות, להשקיע בהזדמנויות עסקיות ולהיפגש עם אנשי עסקים מתחומים שונים.




היריד מתחיל בכנס פתיחה בנושא זכיינות ולאחריו נפתחת תערוכת הזכיינות וההזדמנויות העסקיות הגדולה בישראל. במסגרת התערוכה מתקיימים הרצאות וכנסים בתחום העסקים אשר מועברים ע"י מרצים ידועי שם מהארץ ומהעולם.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס