חידוש בעולם הצרכנות והקניות: wisebuy- מיזם אינטרנט חדש, המציע הדרכה והכוונה לקנייה נכונה



אתר www.wisebuy.co.il המדריך לקנייה חכמה, הוא מיזם תוכן צרכני המתמחה במתן כלים התומכים בקבלת החלטות קנייה של מוצרים ושירותים שונים. בשלב זה מתמחה האתר במכשירי חשמל לשימוש ביתי, מכשירי אלקטרוניקה ומחשבים. בעתיד, בכוונת היזמים להרחיב את שירותי האתר למגוון תחומי צריכה נוספים. בפיתוח האתר ובהקמתו הושקעו כ- 2 מיליון שקל. האתר מנוהל על ידי אור קרן וערן פישמן מיזמי האתר.



האתר, המושק בימים אלו, מהווה פריצת דרך צרכנית בכך שהוא מספק בפשטות ובאובייקטיביות את כל המידע לו זקוק הצרכן כדי לקבל החלטה נבונה ומדויקת מה והיכן לקנות. השימוש בכלים המוצעים ב- WiseBuy מסייע לצרכנים לבחור את המוצרים המתאימים ביותר לצרכיהם וליכולתם ומאפשר להם לקבל החלטה מתוך ידע והבנה.



בשל הצורך להבטיח את עצמאותו של התוכן הצרכני באתר ולהגיש לצרכן מידע מהימן וחף משיקולים זרים, לא ניתן לבצע רכישות דרך האתר.



ערן פישמן, מנכ"ל משותף ב- WiseBuy, מסר כי "הרעיון למיזם נולד מתוך ההבנה כי בעידן המודרני ניצבים הצרכנים בפני החלטות קנייה מורכבות: הצרכן טובע בשפע דגמים, הטכנולוגיות מתקדמות ומתעדכנות חדשות לבקרים, והמידע הקיים לוקה בחסר ולא תמיד נגיש ומובן לצרכן". כתוצאה מכך, מוסיף פישמן, "בוחרים צרכנים רבים מוצרים ושירותים שאינם תמיד עונים על צרכיהם המלאים, או לחלופין רוכשים מוצרים יקרים מרובי אפשרויות, שאין להם צורך בהם. כששאלנו אנשים, כיצד הם בוחרים מוצרים ושירותים מורכבים, ענו חלקם שהם מתייעצים עם "חבר שמבין". WiseBuy, נולד להיות אותו "חבר שמבין".



עוד אומר פישמן כי, "מודלים מצליחים בעולם, המטפלים בדיוק באותו צורך, הם ה – Consumer reports הפועל כמלכ"ר, ו- Cnet הפועל במודל עסקי דומה לזה של WiseBuy".



לדברי אור קרן, מנכ"ל משותף במיזם, הכנסות האתר יבואו מפרסום ומחסויות. מערכת WiseBuy מחויבת לא לערב שיקולים מסחריים עם שיקולים מערכתיים. התכנים באתר נקבעים על פי דעה מקצועית ועצמאית של המערכת. "אנחנו מבינים שהמפתח להצלחת המיזם הוא רכישת אמון הצרכן ולכן השיקול היחיד שמנחה אותנו בכתיבת ועריכת תכני האתר הוא טובת הצרכן". לשם כך קבע צוות האתר מספר כללי התנהגות נוקשים להם מחויבת מערכת האתר.

אולי יעניין אותך

 מצויינות בשירות- קרדיט המיל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס