רשת האופנה תמנון, המפעילה 45 סניפים בפריסה ארצית, יוצאת בקמפיין ריאליטי ייחודי בעיתונות ובאינטרנט באמצעות משרד הפרסום JWT ובהשקעה של כ1.5 מיליון ₪. הקמפיין, בהשראת עולם הדייטים, מציג 8 דוגמניות ודוגמנים אשר יציעו עצמם לדייט לציבור הרחב, כחלק מקמפיין ייחודי – היכרויות דרך קמפיין אופנה.
את הקמפיין הייחודי מובילים שמונה דוגמנים (4 בנים ו-4 בנות) ביניהם פלג רודברג, תמי בזק, ורד בן שלמה, קטיה לבין ועוד. הדוגמנים צולמו למודעות העיתונות ולאתר האינטרנט של הרשת www.tamnon.com כאשר לצד תמונתם מופיע מס' טלפון אישי וכתובת "מיני סייט" בו הם מזמינים את הציבור להתמודד על דייט נחשק עימם.
לאחר תהליך סינון שיבוצע על ידי הדוגמנים יבחרו 6 מועמדים סופיים לכל דוגמן. המועמדים הסופיים יוזמנו ל"ספיד דייט" ובסיום התהליך יבחר כל דוגמן את המתמודד החביב עליו מתוך השישה (האופציונלים) וייצא עימו לדייט.