שר האוצר, אברהם הירשזון, ושר התחבורה שאול מופז, יהיו אורחי הכבוד בכנס הלקוחות השנתי של נמל אשדוד


חברת נמל אשדוד תקיים, זו השנה השנייה ברציפות מאז יצאה הרפורמה בנמלים לדרך, את כנס הלקוחות השנתי שלה. האירוע, שיעמוד השנה בסימן נמל אשדוד בצמיחה, יתקיים ביום שלישי ה- 31 באוקטובר, החל מהשעה 09:00, באולם "פריים סגול גן אורנים" בתל אביב. האירוע יתקיים במעמד שר האוצר, אברהם הירשזון ושר התחבורה והבטיחות בדרכים, שאול מופז, שיהיו נושאי הנאומים המרכזיים באירוע.



כנס הלקוחות יעמוד השנה בסימן נמל אשדוד בצמיחה. בכנס תיחשף לראשונה המערכת הממוחשבת החדשה, שפיתח הנמל לניהול מאגר לקוחות.


בכנס יוצגו וידונו הישגי חברת נמל אשדוד, בדגש על השינוי בתפיסת השירות ללקוח, וכן יוצגו האתגרים והיעדים העומדים בפני ענף הנמלים בישראל בדרכו החדשה, לקראת ציון שנתיים לרפורמה בנמלים.




בין ההישגים שיוצגו, תחשוף הנהלת חברת נמל אשדוד, לראשונה בכנס, את מערכת ה- נמ"ל – ניהול מאגר לקוחות – אשר פותחה ביחידת המחשוב ומערכות המידע של הנמל, במטרה לתת מענה לצרכי ההנהלה ויחידות הנמל השונות, בתחום ניהול הלקוחות. מערכת נמ"ל הינה מערכת ממוחשבת המרכזת מידע אודות לקוחות וגופים הנמצאים עם חברת נמל אשדוד בקשרים מסחריים. המערכת מאפשרת ניהול מרוכז, אפקטיבי ואחיד של נתוני הלקוחות, באמצעות פונקציות מתקדמות של ניהול בסיס נתונים, אפשרויות חיפוש מתקדמות, הפקת דוחות מפורטים ועוד. בעתיד, מערכת נמ"ל תוכל להיות משיקה למערכת ה – ERP שהוטמעה לאחרונה בנמל.



בנוסף, באירוע יתקיימו שני מושבים, האחד בנושא "השינוי בתפיסת השירות ללקוח בענף הנמלים", בהשתתפות ראשי תאגידי קהילת הים וביניהם: גד שפר, יו"ר איגוד המשתמשים בהובלה ימית וגבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים. במושב השני, בנושא "לקראת שנתיים לרפורמה – אסטרטגיה ויעדים לקידום ענף הנמלים", ישתתפו בין היתר: גדעון סיטרמן, מנכ"ל משרג התחבורה ושרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים.



לדברי איריס שטרק, יו"ר חברת נמל אשדוד, "אנו מקיימים את כנס הלקוחות, זו השנה השנייה, והוא מהווה חלק אינטגרלי ומשמעותי ביישום אסטרטגיית הלקוח במרכז, שמנהיגה חברת נמל אשדוד. כשלב נוסף ביישום מדיניות זו, נציג במהלך הכנס את מערכת נמ"ל, המהווה עבורנו קפיצת מדרגה משמעותית בכל הקשור לניהול קשרי לקוחות בחברה. המערכת תספק לנמל פתרונות יצירתיים לשמירה על קשר אישי ועקבי עם הלקוח והיא בעלת ערך מוסף גבוה בניהול הפעילות השיווקית והעסקית" של החברה.

אולי יעניין אותך

table
 קסטיאל רזיאל
 רדושינסקי סמנכלית חטיבת לקוחות פרטיים פרטנר תומר לוי מנכל סיין נאו
-צילום גיל שטיר
 גורן, מנכל קבוצת SQLink עם ילדים של עובדי הקבוצה צילום באדיבות סקיולינק (1)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח