חברת האופנה "בגיר" פותחת רשת חנויות בישראל בהיקף השקעה כולל של כ-10 מליון ₪. הסניף הראשון נפתח בקניון גבעתיים ובמהלך 2007 תפתח "בגיר" 4-5 חנויות נוספות בהשקעה של כ-4 מליון ₪. הסניפים ישתרעו על פני שטח של כ-100 מ"ר לכל סניף.
עפר גלבוע, מנכ"ל חברת "בגיר" אמר היום: "אנו גאים לצאת לדרך עצמאית ולהשיק רשת עצמאית של מותג האופנה "בגיר". זהו המשך טבעי של התפתחות בגיר מחברת אופנה לרשת אופנה.
עוד הוסיף גלבוע כי "ההחלטה לפתוח רשת חנויות עצמאית עם המותג "בגיר" נבעה מהצורך לתת מענה הולם לקהל הצרכנים הנאמן שלנו ברחבי הארץ ולהפוך את המותג בגיר לנגיש יותר. אנו נציע בסניפים את כל דגמי החברה בקולקציה עשירה ומגוונת המתאימה למגוון סגנונות".
בגיר פונה לצורכי גבר ה"היי טק" הישראלי ומכוונת לגברים בני 25 ומעלה מהעולם העסקי.
רשת החנויות של בגיר תהיה בנויה על פי הקונספט של פתרונות לבוש לעבודה ולעסקים מכל המגוון הדרוש לגבר היי טק הישראלי החל מקז'ואל ועד הפורמל.
הקונספט של בגיר הוא הלבשה של גברים עובדים וצעירים בכל סגנונות הלבוש שהם צריכים:
סגנון לבוש המותאם לעבודה יומיומית במשרד (BASIC ),סגנון לבוש קצת יותר מחוייט לימים של פגישות קצת יותר חשובות (semi formal), וסגנון פורמאלי המיועד לאירועים עסקיים חשובים כגון פגישות וכנסים בחו"ל ((Formal.
חנויות בגיר מחזיקות מספר מותגים במספר רמות מחיר. כל המותגים הם מבית בגיר.
ב- 15 באוקטובר עלה קמפיין שמטרתו לרענן את המותג בגיר ולמצב את בגיר כמותג צעיר יותר, אופנתי ,עסקי וחדשני.
חברת בגיר בע"מ- מתכננת, מפתחת, מעצבת, מייצרת ומשווקת ביגוד מחויט לגברים ולנשים. בגיר מוכרת לרשתות קמעונאיות מובילות בעולם כגון:Markes and Spencer, JC Penny, Brooks Brothers, The Limited ואחרים. בגיר ידועה בעיקר בזכות חדשנותה בהלבשת גברים.
במהלך השנים האחרונות, השיקה בגיר חליפות המכילות חדשנות טכנולוגית, ובהם החליפה הכביסה שזכתה בפרסים בכל העולם (ביניהם פרס מלכת אנגליה לחדשנות) וכן את חליפת הAeriFlex – חליפה נוחה במיוחד המצטיינת גם באווריריות.