לח בחורף: נטורל פורמולה מתחדשת ומשיקה סדרת קרם לחות אקטיבי לעיצוב השיער- GO


נטורל פורמולה, מבית אגיס, מובילת שוק מוצרי עיצוב השיער, מתחדשת ומשיקה סדרת קרם לחות אקטיבית לעיצוב השיער. השקת סדרת "GO" כוללת 6 מוצרים ייחודיים המתמחים בעיצוב השיער: קרם לחות לעיצוב תלתלים עגולים, לפתיחת תלתלים, לקיבוע תלתלים, לתלתול טבעי, לחות מוגברת לברק ולחות לשיער חלק וקטיפתי.



ההשקה תלווה בקמפיין פרסומי, בהשקעה של שלושה מליון ₪, בכיכובה של השחקנית / רקדנית – רונה לי שמעון . הקמפיין יעלה בתחילת נובמבר, תחת המסר המרכזי: "קרם לחות אקטיבי לעיצוב למראה שיער טבעי ונפלא לאורך כל היום", באמצעות משרד הפרסום "גליקמן, נטלר, סמסונוב" ויתמקד בקמפיין טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט ונקודות מכירה.



הקמפיין מציג את מובילת הקמפיין, רונה לי, בפעילות יומיומית אינטנסיבית ובמשך כל הפעילות "השיער שלה נראה טבעי ונפלא בזכות השימוש בקרם לחות אקטיבי של נטורל פורמולה". הקמפיין בבימויו של גיא שגיא צולם בטכניקת ONE SHOT.



דינה נבות, סמנכ"לית שיווק חטיבת מוצרי הצריכה באגיס: סדרת "GO" לעיצוב השיער היא פרי פיתוח בלעדי של נטורל פורמולה, ומהווה אבן דרך ראשונה בתהליך רענון המותג, הפורמולות בסדרה מותאמות לסוגי השיער השונים ומתמחות בעיקר בשיער מתולתל, בדרגות תלתול שונות, הודות למחקרים וקבוצות מיקוד שערכנו בקרב צרכניות. הקמפיין בשילוב הבחירה ברונה לי משקפת נאמנה את ערכי המותג: אופנתי, אקטיבי, צעיר ואיכותי. "



שוק טיפוח ועיצוב השיער מוערך ע"י store next עד סוף שנת 2006 בכ- 110 M ₪ . מוצרי קרם לחות לעיצוב שיער ללא שטיפה מהווים כ- 54% מהקטגוריה. המותג נטורל פורמולה מהווה כ- 50% מהקטגוריה.

אולי יעניין אותך

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box
דרמה פילינג דר להבית אקרמן 260שח במקום 300 שח מחיר השקה צילום טל טרי (1)
שיר הלפרן אורי זיקרי ושיראל ברגר צילום אמילי ויסמן (2)
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר