גלידת שטראוס ממשיכה להתרחב ומשיקה שני טעמים חדשים לעונת החורף


גלידת שטראוס ממשיכה להתרחב ומשיקה שני טעמים חדשים לעונת החורף: קרמיסימו רום צימוקים קרמיסימו שוקולד לבן ותותים. ההשקה תלווה בקמפיין חסויות באמצעות משרד הפרסום


ראובני פרידן בהשקעה כוללת של כ–חצי מליון ₪.



רונן זהר, סמנכ"ל שיווק גלידת שטראוס אמר היום: "הצלחת סדרת הטעמים המיוחדים של קרמיסימו הביאה לגידול של כ – 2.5% בנתח השוק של גלידת שטראוס מסך חבילות הבית(לפי נילסן 1-9 משנה קודמת).



רונן זהר, סמנכ"ל שיווק גלידת שטראוס אמר היום: "הצלחת סדרת הטעמים המיוחדים של קרמיסימו הביאה לגידול של כ – 2.5% בנתח השוק של גלידת שטראוס מסך חבילות הבית,(לפי נילסן 1-9 משנה קודמת). בהתאם לאסטרטגיה הרב שנתית בחרנו להמשיך ולחדש לצרכנים 2 טעמים נוספים בסדרת הטעמים המיוחדים במהדורה מוגבלת לעונת החורף שוקולד לבן עם תותים ורום צימוקים.



זהר הוסיף וציין, "סדרת הטעמים המיוחדים גרמה לעניין רב סביב הקטגוריה. הסדרה גרמה להתנסות גבוהה מצד הצרכנים ואפשרה להם ליהנות מטעמים שלא נמצאו עד היום באופן טבעי במקפיא בסופר.


השקת טעמי החורף בסדרת הטעמים המיוחדים ימשיכו להוסיף, חדשנות, עניין ודינמיאקה במקררים של הסופר ממש כמו בגלידרייה עבור כלל הצרכנים".

אולי יעניין אותך

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box
דרמה פילינג דר להבית אקרמן 260שח במקום 300 שח מחיר השקה צילום טל טרי (1)
שיר הלפרן אורי זיקרי ושיראל ברגר צילום אמילי ויסמן (2)
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר