גלידת שטראוס ממשיכה להתרחב ומשיקה שני טעמים חדשים לעונת החורף: קרמיסימו רום צימוקים קרמיסימו שוקולד לבן ותותים. ההשקה תלווה בקמפיין חסויות באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן בהשקעה כוללת של כ–חצי מליון ₪. רונן זהר, סמנכ"ל שיווק גלידת שטראוס אמר היום: "הצלחת סדרת הטעמים המיוחדים של קרמיסימו הביאה לגידול של כ – 2.5% בנתח השוק של גלידת שטראוס מסך חבילות הבית(לפי נילסן 1-9 משנה קודמת).
רונן זהר, סמנכ"ל שיווק גלידת שטראוס אמר היום: "הצלחת סדרת הטעמים המיוחדים של קרמיסימו הביאה לגידול של כ – 2.5% בנתח השוק של גלידת שטראוס מסך חבילות הבית,(לפי נילסן 1-9 משנה קודמת). בהתאם לאסטרטגיה הרב שנתית בחרנו להמשיך ולחדש לצרכנים 2 טעמים נוספים בסדרת הטעמים המיוחדים במהדורה מוגבלת לעונת החורף שוקולד לבן עם תותים ורום צימוקים.
זהר הוסיף וציין, "סדרת הטעמים המיוחדים גרמה לעניין רב סביב הקטגוריה. הסדרה גרמה להתנסות גבוהה מצד הצרכנים ואפשרה להם ליהנות מטעמים שלא נמצאו עד היום באופן טבעי במקפיא בסופר.
השקת טעמי החורף בסדרת הטעמים המיוחדים ימשיכו להוסיף, חדשנות, עניין ודינמיאקה במקררים של הסופר ממש כמו בגלידרייה עבור כלל הצרכנים".