יצרני הסופגניות מעלים הילוך ונערכים למתקפה השיווקית השנתית.
מנכ"ל רולדין, קובי חקק מסר לרגל החג המתקרב כי: "מסקר שערכנו עלה כי הישראלי אוכל בממוצע כ- 6.7 סופגניות לפני החג ובמהלכו. כשבדקנו בחנוכה אשתקד, בקרב עשרות אלפי לקוחות עלה כי הישראלים מעדיפים סופגניות קטנות יותר, המאפשרות להם "לחסוך" בקלוריות, ויחד עם זאת ליהנות ממגוון הטעמים המיוחדים. לפיכך השנה, כ-90% מיצור הסופגניות ברשת יהיה סופגניות מיני במשקל של כ-50 גרם. "
סופגניות המיני הן במשקל של כ-50 גרם, בניגוד לסופגניות "רגילות" בנות כ- 100 גרם. הסופגניות מטוגנות בשמן קנולה הידוע כבריא יותר, ובמגוון טעמי גורמה איכותיים כמו טופי ובוטנים מלוחים, פירות יער וקסיס, קרם פטיסייר, ג'מייקה, הוואנה, שמנת קלאסית, ריבת תות ריבת חלב ועוד.
עוד עלה מן הסקר שערכה חברת טלסקר, כי רק 20% מכלל הישראלים לא אוכלים כלל סופגניות בחנוכה, וכי המילוי הפופולארי ביותר הוא הריבה – 63% מעדיפים מילוי ריבה "קלאסי" בסופגנייה. לעומת זאת, רשת רולדין מדווחת כי בשנה הקודמת, 60% מהסופגניות שנמכרו היו סופגניות הגורמה בטעמים המיוחדים.
רולדין הינה רשת קונדיטוריות בעבודת יד, שהוקמה בשנת 1989 ומונה כיום 15 סניפים בכפר סבא, רעננה, רמת השרון, רמת אביב, תל אביב, רמת גן, גבעתיים, הרצליה, פתח-תקווה, מבשרת ירושלים וקדימה.