מותג היוקרה הבינלאומי Louis Vuitton בשיתוף עם המרכז הבינתחומי הרצליה יוזם סמינר שנתי בשיווק במסגרתו יתנסו הסטודנטים בהכנת תוכנית שיווקית לחברה, המתמקדת בשוק הישראלי.
תלמידים, סטודנטים מכל העולם בשנת הלימודים השלישית לתואר ראשון במנהל עסקים מבית הספר הבינלאומי ע"ש רפאל רקנאטי בבינתחומי הרצליה, יתחרו במסגרת קבוצות עבודה שיפעלו במתכונת של חברת יעוץ שיווקי/אסטרטגי. השופטים יהיו חברי הנהלת החברה העולמית וההנהלה המקומית, ג'אן מרק גלוט, מנכ"ל לואי ויטון אירופה, שיגיע ארצה לשלב סיום הפרויקט, דוד רינגלהיים, מנהל לואי ויטון ישראל, המנהל האקדמי של מסלול מנהל עסקים בבית הספר הבינלאומי, ד"ר ירון תימור ורונית שטרן, ממשרד יחסי הציבור של החברה, שטרן-אריאלי.
ליסה יאנג, מנהלת אזור אירופה הדרומית בלואי וויטון, "אנו משתפים פעולה עם מוסדות אקדמיים כדי להגיע אל המוחות הצעירים ולהחליף עימם רעיונות לגבי עולם המיתוג היוקרתי. זהו שיתוף הפעולה הראשון מסוג זה של לואי וויטון בישראל, שבה יש לנו נוכחות מאז 2002 עת פתחנו את חנות לואי וויטון בכיכר המדינה בתל אביב. אנו שמחים על ההזדמנות לחלוק את ניסיוננו במיתוג ובשיווק עם הסטודנטים של המרכז הבין תחומי הרצלייה. אנו סקרנים לראות כיצד תתפתח נקודת מבטם במהלך הפרויקט."
לדבר ד"ר ירון תימור, שיתוף הפעולה עם מותג בינלאומי כמו לואי ויטון הידוע בשיטת שיווק ייחודית למותג היוקרה שהביאה את החברה להישגים מרשימים בעולם, יאפשר לסטודנטים להתנסות בגיבוש אסטרטגיה שיווקית למותג אמיתי, תוך יישום הידע התיאורטי שרכשו במהלך לימודיהם ומפגשים עם אישים בכירים בחברה."
ב-16 בנובמבר יתקיים ארוע השקה בבינתחומי לציון שתוף הפעולה, בהשתתפות ליסה יאנג, מנהלת אזורית בלואי ויטון שתיתן הרצאה בנושא: 'לואי ויטון-מעבר למותג'.
לואי וויטון – מותג המותרות המוביל בעולם – הינו שם נרדף לאמנות הנסיעות מאז 1854 אז יצר לואי ויטון את המזוודה הראשונה בהיסטוריה. מאז הקמתו מציע בית האופנה תיקים, מזוודות ארנקים ואביזרים המותאמים לצרכים האישיים של שוחרי האסתטיקה של המסע. ב-1997, עם הצטרפותו של המעצב מארק ג'ייקובס, הרחיב בית האופנה את מומחיותו וכיום מציע גם ביגוד מוכן ללבישה לנשים ולגברים, וכן נעליים, שעונים ותכשיטים ולאחרונה גם משקפי שמש המשלבים מלאכת מחשבת מסורתית עם אלגנטיות וחדשנות כדי ליצור חוויה שלמה של סגנון חיים. לואי וויטון מפעיל רשת קמעונית נרחבת של 362 חנויות ב-52 מדינות ברחבי העולם. מאז 1987, בית האופנה הוא חלק מקבוצת LVMH Moёt Hennessy Vuitton Louis שהיא קבוצת מוצרי המותרות הגדולה והמצליחה בעולם.