בתקציב המסתכם בכ 700,000 שח' מעלה בנק פועלי אגודת ישראל (פאג"י) מקבוצת הבנק הבינלאומי, קמפיין פרסום חדש בתחנת הרדיו קול חי. רדיו קול חי משדרת במסגרת זיכיון הרשות השניה לרדיו וטלוויזיה 24 שעות ביממה ב 93 FM לציבור הדתי והחרדי בישראל. הקמפיין החדש של בנק פועלי אגודת ישראל (פאג"י) מיועד לחיזוק תדמיתו ולקידום מכירותיו של הבנק המוביל במגזר החרדי והדתי.
הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום קרימולובסקי-כהן ובהפקת מחלקת השיווק וההפקות של רדיו קול חי וכולל סידרה של תשדירי פרסום, ג'ינגלים ודיווחים כלכליים במהדורות הכלכליות שמשדרת התחנה. כמו כן משולבים מומחי הבנק בתוכניות כלכליות של הרדיו.
לדברי ניר אביב, מנהל השיווק של רדיו קול חי, מחקר שוק שבצעה התחנה לאחרונה בנושא הרגלי ההאזנה וצריכת התקשורת אצל הציבור הדתי והחרדי, מלמד שציבור זה בשל לחידושי רדיו ולתוכניות חדשות, בתנאי כמובן שנשמרים בקפידה כל הכללים המקובלים אצל ציבור זה.
סקרי TGI האחרונים מוכיחים עליה דרמטית ועקבית בהאזנה לרדיו קול חי הנחשב ל"טלוויזיה" של הציבור החרדי. סקר 2006 מדורג את רדיו קול חי במקום ה 3 בין 13 תחנות הרדיו האזוריות ומלמד על גידול של כ 70% בהאזנה בשנתיים האחרונות. הציבור החרדי בישראל כולל על פי ההערכה כ 200,000 בתי אב – כ 1,000,000 בני אדם המתגוררים בעיקר באזורי גוש דן וירושלים.
רדיו קול חי משדר 24 שעות ביממה במסגרת זיכיון הרשות השניה לטלוויזיה ולרדיו, בבעלות קבוצת ההשקעות קרדן. מנכ"ל התחנה עידו ליבוביץ.