בזק בינלאומי ספקית האינטרנט הגדולה בישראל, תעלה בימים הקרובים בפעילות ייחודית לגולשי האינטרנט. מדובר בתחרות אינטראקטיבית שתיקרא Mega Challenge – המציבה אתגר לגולשים והוא להוכיח כי הם מהירים כמו האינטרנט.
במסגרת התחרות, תזמין בזק בינלאומי את גולשי האינטרנט להעלות סרטוני וידאו בהם הם מבצעים פעולות במגה מהירות. "הדיבור המהיר ביותר", "לבישת הבגדים המהירה ביותר" "תיקון התקר המהיר ביותר" ועוד כיד הדימיון הטובה. הסרטונים האהובים ידורגו על ידי הגולשים במיניסייט ייעודי שיוקם ב-FLIX תחת הכתובת bezeqint.flix.co.il והסרטון שיקבל את מרבית קולות הגולשים יזכה ב-50,000 ₪ במזומן.
פעילות זו של החברה, השמה את גולשי האינטרנט במרכז, ממשיכה את האסטרטגיה התקשורתית אותה היא מובילה בחודשים האחרונים, תחת הסלוגן "האינטרנט זה אתם. אנו כאן כדי שתוציאו ממנו יותר".
לדברי עטרה ליטבק שחם, סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי "בזק בינלאומי מפנה את הזירה הפרסומית לגולשי האינטרנט; הם במרכז מעורבים יותר ונהנים יותר ואנחנו כחברה המתמחה ומובילה באינטרנט, דואגים שזה יקרה".
לאחרונה העלתה בזק בינלאומי את "טקס פרסי האינטרנט" בו נתנה לגולשי האינטרנט הזדמנות לבחור ולהוקיר את היוצרים הגדולים ברשת- הבלוג הטוב ביותר, הלהקה הטובה ביותר ועוד וכן, יצרה שלט חוצות באורך 200 מטר לשימוש העוברים והשבים לכתיבת מסרים, בדומה לעולם האינטרנט.
התחרות האינטראקטיבית שתועלה באמצעות חברת האינטראקטיב D-SAY ,תלווה החל מהשבוע הבא בקמפיין טלוויזיה, רדיו ושילוט באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & וורשבסקי, ובהיקף של כ-2 מיליון ₪.