הדוגמנית בר רפאלי נבחרה על ידי סמסונג סלולר כפרזנטורית אשר תוביל את השקת סדרת מכשירי ה-ultra slim edition. התסריט מבוסס על מערכת היחסים המיוחדת של רפאלי עם בן זוגה ההוליוודי, ליאונרדו דה קפריו. היקף החוזה עם רפאלי עומד על כחצי מיליון שקלים.
הקמפיין שיעלה בחודש דצמבר בהשקעה של כ- 4 מליון שקלים יכלול טלוויזיה, עיתונות ושלטי חוצות, ויסמן את יריית הפתיחה למהלך שיווקי נרחב אשר נועד להשיק את סדרת הטלפונים הדקים של סמסונג.
לדברי אבי זיתן, סמנכ"ל השיווק של סאני, "סמסונג עומדת להפתיע את הצופים עם הזוג הנחשק ביותר בזירה הבינלאומית. הבחירה בבר רפאלי נעשתה במטרה לבטא את המובילות והייחודיות של המכשיר אשר תואם את הערכים שמייצגת רפאלי אשר ניצבת בעמדת כוכבת ודוגמנית על בינלאומית ומציגה יופי יוצא דופן ונחשק".
לצורך צילומי הקמפיין תקצר בר את שהותה בג'מייקה שם היא מצטלמת למגזין הבינ"ל היוקרתי "ספורט אילוסטרייטד".