פעילות שטח שיווקית ראשונה מסוגה בישראל-שילוט אינטראקטיבי הקורא להסיר את הקשקשים מראשה של הדוגמנית


מותג השיער הד אנד שולדרס, יוצא בפעילות שטח ייחודית בעזרת משרד הפרסום באומן בר ריבנאי וחברת הקד"מ פרומרקט: הצבת 18 שלטי חוצות עם תמונת דוגמנית עם שיער מלא, המבקשת לעזור לה להיפטר מהקשקשים שלראשה. השלטים יוצבו בתחנות אוטובוס מרכזיות בשלושת הערים הגדולות: תל אביב, חיפה ובאר שבע.



ראשה של הדוגמנית, שתופיע על תחנות האוטובוס, יכוסה במדבקות הניתנות להסרה, בעלות 2 צדדים: צד אחד הקורא לעזור לדוגמנית להסיר מראשה את הקשקשים והצד השני יקנה למסיר הנחה בקניית המוצר החדש של המותג. במהלך הפעילות יוכל הקהל למצוא על שילוט האוטובוסים כ-3150 מדבקות.



פעילות השטח המתרחשת ברחבי הארץ, הינה ניתוח מקרה מוצלח שעשה המותג בסינגפור בשנה שעברה.



פעילות העבר, בסינגפור, כללה הצבת 156 שלטים בתחנות אוטובוס פעילות מאד הנמצאות בסמוך לנקודות המכירה. 5000 מדבקות הודבקו ברחבי המדינה עם קריאת "הסיר אותי" לציבור הרחב. המדבקות הוסרו בקלות ובמהירות מצד קהל רב של סקרנים שעבר במקום.



פעילות השטח עזרה להבין את חיוניות המותג כמסיר קשקשים ועודדה לקניית המוצר בהנחה. בתוך ימים הוסרו כל המדבקות ו-80% מהמדבקות הגיעו לקופות ברחבי סינגפור.



מנהל מותג הד אנד שולדרס, ערן גיא, מספר כי זו הפעם הראשונה שנעשה צעד שיווקי שכזה בשוק הישראלי. מדובר בשילוט אינטראקטיבי שמעבר להעברת המסר הפרסומי, הוא מצליח ליצור אינטראקציה עם הצרכנים ומעניק להם שובר הנחה לקניית הסדרה החדשה. "אנו שמחים להביא קונספט ייחודי וראשוני כמו זה לישראל, ומאמינים בהצלחה זהה להצלחה בסינגפור".

אולי יעניין אותך

14966picaaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים