ועידת ישראל לעסקים ה- 12, הכינוס העסקי השנתי הגדול והחשוב ביותר בישראל, אשר יתקיים בין 9-11 בדצמבר, ילווה בקמפיין פרסומי בהיקף של כ- 1.5 מיליון שקלים.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, יכלול מודעות בגלובס שלטי חוצות לרבות שילוט המתפרש על שני קירות באיילון (בין לה-גרדיה למחלף השלום), פרסום באינטרנט ותשדירים ברדיו.
הקונספט המלווה את הקמפיין, תחת הסיסמא "בעולם משתנה בואו לסגור פערים", מדגיש כי בעולם הדינאמי של היום, ועידת ישראל לעסקים היא המקום בו ניתן להתעדכן בהתפתחויות האחרונות בכלכלה המקומית והבינלאומית ולהכיר את הנושאים המניעים את העולם.
איתן מדמון, מנכ"ל גלובס, מסר כי השנה הושקעו משאבים רבים בהזמנת דמויות מפתח מהקהילה העסקית הבינלאומית לועידה, המתקיימת זו השנה ה – 12 ברציפות ומהווה גורם משפיע ומרכזי בסדר היום הכלכלי ציבורי. עוד מציין מדמון, כי הועידה אשר תעמוד השנה בסימן "סגירת פערים בעולם משתנה", תסכם את שנת 2006, תציג מגמות עולמיות, ותציע מבט כלכלי לשנת 2007. כמו כן תעסוק הועידה השנה בבחינת האיכות הניהולית של המדינה בהתייחס לאסטרטגיה, גיבוש יעדים, תכנון ארוך טווח ובחינת איכות ביצוע.
ועידת ישראל תתקיים במעמד ראש הממשלה מר אהוד אולמרט, שר האוצר אברהם הירשזון, שר הביטחון עמיר פרץ, שר התמ"ת אלי ישי, סטנלי פישר נגיד בנק ישראל ומר בנימין נתניהו, יו"ר הליכוד.