"גלובס", עיתון העסקים של ישראל, משיק ערוץ תוכן באתר שיתוף הוידאו FLIX מבית תפוז.
מדובר בערוץ מיוחד שיוקדש לתכנים המשודרים ב"גלובס T.V" בנושאי כלכלה, פיננסיים, שוק ההון, נדל"ן, צרכנות פיננסית, שיווק ופרסום, הייטק, תקשורת ועוד.
בזאת מצטרף "גלובס" לעשרות ערוצים קיימים באתר FLIX דוגמת אתר האינטרנט ביזפורטל, ערוציהן של המפלגות הגדולות, וערוץ תאקט, כמו גם ערוצים חדשים שנפתחו לאחרונה באתר, וביניהם ערוץ לימודים עם מט"ח, ערוצים של המועמדים לראשות הממשלה, ערוץ דובר צה"ל, ערוץ צימרים של WEEKEND, ערוץ של ביה"ס בצלאל ועוד.
אתר FLIX, שחגג זה עתה שנתיים להיווסדו, מוביל את רשימת אתרי תוכן הוידיאו הישראלים הנצפים ביותר, עם מעל 12 מיליון צפיות בחודש.
דן חן מנכ"ל תפוז מסר : FLIX הוא אתר הוידיאו הגדול בישראל ומשמש פלטפורמה למגוון תכנים של יצרני תוכן שונים. אנו שמחים שגם "גלובס" בחרו להעלות ערוץ כלכלי ב- FLIX להצגת תכני הוידיאו שלהם. הערוץ ב- FLIX יאפשר ל"גלובס" להשיג עוד חשיפה לתכני הוידיאו של האתר ובסופו של דבר לייצר עוד טראפיק לאתר "גלובס" שיגיע דרך ערוץ הוידיאו שלו ב- FLIX. כל יצרן תוכן וידאו מוזמן להעלות ערוץ ב- FLIX ולהשתמש באתר להגדלת החשיפה שלו".
מנכ"ל "גלובס", איתן מדמון: "שיתוף פעולה זה, ממשיך את התפיסה האסטרטגית של "גלובס", כגוף תוכן כלכלי עסקי, המפיץ את תכניו ומעמיק את חדירת המותג "גלובס", לקהל יעד רלוונטי. "גלובס" ימשיך במגמת ההתרחבות שלו, בשלל הפלטפורמות השונות, בבעלותו ובמסגרת שיתופי פעולה כדוגמת זו, תוך מיצוי מלוא הערכים של תכניו".
כתובת הערוץ החדש: