השלב השני בקמפיין הדו שלבי של טקילה "קוארבו" בהשקעה של 280,000$ , יוצא לדרך. הקמפיין יכלול פרסום ממוקד בעיתונות, רדיו פעילות שטח בין ברים ברחבי הארץ, אינטרנט ועוד.
במסגרת שלב זה, תיערך תחרות "קוארבו" אשר בסופה ישלחו ארבעה ישראלים לחופשה באי האקזוטי של קוארבו באיים הקריביים.
שניים מבין ארבעת הנבחרים יהיו ברמנים שיתמודדו בתחרות מכירת טקילה "קוארבו" שתיערך בברים השונים ברחבי הארץ.
שני הנבחרים האחרים, יהיו נציגי הקהל הרחב שיבחרו באמצעות הגרלה. הזכות להשתתף בהגרלה תינתן לגולשים באתר של "קוארבו" שיתבקשו לענות על שאלון שיקבע האם הם אנשי "קוארבו" אמיתיים. שאלון זה יחולק גם כן, על ידי נערות "קוארבו" שיגיעו בלבוש של "נזירות" ויעברו בין ברים שונים. מבין כל ממלאי השאלון תיערך הגרלה שמתוכה יבחרו כאמור שניים להגיע לגן העדן.
מהחברה נמסר כי "ארבעת הנבחרים יזכו להגיע לאי האקזוטי שנמצא באיים הקריביים שידוע כאי מרהיב ביופיו. יחודו של האי, הוא בכך שלא ניתנת שום אפשרות להכנסת מצלמה לאי שתתעד את מראהו. תיאור האי ניתן אך ורק מרשמיהם האישיים של אנשים אשר ביקרו באי ונשמתם נעצרה".
קמפיין "קוארבו" שהועלה באמצעות משרד הפרסום נפתלי-אברהם, נסוב סביב הרעיון המרכזי של "אנשים טובים מגיעים לגן עדן" , ואנשים טובים הם אלו ששותים טקילה "קוארבו".
יריית הפתיחה של הקמפיין התקיימה במסיבת בריכה גדולה בקיסריה בהשקעה של כ 20,000$ ל500 ברמנים מובילי דעת קהל ואנשי חיי לילה רבים.