רשת חנויות הנוחות Yellow מרחיבה את קטגוריית המשקאות החמים לחורף: תשווק משקה סחלב TO GO


רשת חנויות הנוחות הגדולה בישראל Yellow יוצאת במהלך אסטרטגי לקראת החורף במסגרתו מרחיבה הרשת את קטגוריית המשקאות החמים. המהלך יגובה בקמפיין בהיקף השקעה של 400,000 ₪ תחת המסר "פותחים את הבוקר בקפוצ'ינו ב- “Yellow.



לדברי חגית קמין מנהלת יחידת השיווק והאסטרטגיה בפז, "השילוב של הקפה המשובח עם הזמינות והנגישות של Yellow, מאפשרים לנהג הישראלי ליהנות מקפה איכותי על הדרך במהירות, ללא צורך לסטות מנתיב הנסיעה ולחפש חניה".



בנוסף לקפה "לוואצה" ותה ויסוצקי, תציע הרשת לנהגים "על הדרך" משקה חם סחלב או שוקולטה TO GO או לשתייה במקום.



המהלך יגובה בקמפיין רחב היקף עם חסות על תוכניות הבוקר ברדיו ופעילות בנקודות המכירה בהיקף השקעה של 400,000 ₪ תחת המסר "פותחים את הבוקר בקפוצ'ינו ב- Yellow."



לדברי חגית קמין, מנהלת יחידת השיווק והאסטרטגיה בפז: "אסטרטגיית הרשת מתמקדת בהצעת תמהיל מוצרים איכותי למגוון הצרכים שבשגרה היומית של קהל הנהגים על הדרך. Yellow מציעה מגוון פתרונות במקום אחד – וכך הופכת את החיים לקצת יותר נוחים וקלים." לדבריה: "לאחר שמיצבנו את עצמנו כיעד עבור הלקוחות לרכישה של קפה איכותי על הדרך ולאור ההצלחה של מכירת הקפה הקר בקיץ, החלטנו להמשיך לפתח את קטגוריית המשקאות החמים במטרה לתת מענה לצורך של לקוחות למגוון משקאות משובחים וחמים בזמינות ונגישות שיש רק ל- Yellow."

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס