משטרת ישראל פועלת לשיפור השירות לאזרח: ביצעה קורסים לניהול מתקדם של מוקדי שירות לקוחות



קצינים ומפקדים, מפקדי מרכזי השליטה במשטרת ישראל סיימו לאחרונה שלושה מחזורים של הקורס הבכיר לניהול מוקדים טלפוניים. הקורס מנוהל במסגרת בית הספר למנהלים של המי"ל תוך ליווי מקצועי של חברת סנסקום יועצים. הקורס נועד להעביר ידע מקצועי בתורת ניהול המוקדים, מיומנויות שירות וניהול, ומודלים וכלים ליישום בעבודה השוטפת.



תת ניצב אבי בן-חמו, סגן ראש אגף מבצעים במשטרת ישראל אמר לרגל המאורע כי, "במשטרת ישראל מושקע בשנים האחרונות מאמץ רב בשיפור השירות לאזרח. אחת הדרכים הנפוצות ביותר לקבלת שירותי משטרה הינה באמצעות מוקד הפניות של המשטרה. על מנת לשפר את רמת השירות הניתנת לאזרחים במוקדים מבוצעת תוכנית שיפור המתמקדת בנושאים כגון: הכשרת נציגי השירות, ביצוע שיפורים טכנולוגיים במוקד, איתור גורמים מעכבי שירות ומתן מענה לצמצומים".



תת ניצב בן חמו הוסיף, כי "במסגרת שיפור השירות חברה משטרת ישראל למרכז הישראלי לניהול ולחברת סנסקום, המתמחים בתחום זה ובסיועם קיימה הכשרה לכל בעלי התפקידים הניהוליים במוקדי המשטרה, כשבמרכזה של ההכשרה ניתן דגש לשיפור השירות לאזרח. היעד הניצב בפני המשטרה הינו לשפר את רמת השירות הניתנת לאזרח תוך תעדוף הפניות על פי חומרתן ודחיפותן. הצלחת ההכשרה ומשוב החניכים נותנים תקווה שאנו בדרך הנכונה".



אדמית מסיקה, ראש תחום פנים ארגוני במי"ל אמרה כי "המי"ל קידם בברכה את האפשרות להתאים את הקורס הבכיר לניהול מוקדים טלפוניים לעולם התוכן של משטרת ישראל, כמו גם לעבוד בשיתוף פעולה פורה עם חברת סנסקום. כיום תחום השירות הופך לקריטי עבור כלל החברות במשק, ואנו שמחים על האפשרות לקדם ולהוביל את נושא ניהול השירות בחברות בכלל, ובמשטרת ישראל בפרט".



קרן שיר, מנהלת פרויקטים בחברת סנסקום אמרה כי "המי"ל מספק מגוון קורסים מובילים בתחום הניהול והשירות, וסגל מרצים איכותי, שילוב זה יחד עם ניסיונה העשיר של סנסקום בניהול ובתפעול מוקדים, והיכולת להתאים התכנים בקורס לאופי המיוחד של מוקדי חירום, הובילו לתוצאות אפקטיביות".



אודות המי"ל


המי"ל בע"מ הינה החברה המובילה בהכשרת מנהלים בישראל לאתגרי המחר. המי"ל עוסק בשיפור מתמיד של איכות הניהול בישראל תוך חיזוק הקשר עם גופים מקצועיים ומתקדמים בזירה המקומית והבינלאומית. המי"ל מעמיד את הכלים היישומים, החדשניים ביותר לרשות המנהלים בחברות בזירה העסקית ובמגזר הציבורי בישראל. www.hamil.co.il



אודות סנסקום


סנסקום הינה חברת ייעוץ וניהול פרויקטים, המתמחה בתחום מוקדי קשרי לקוחות ותקשורת. החברה הוקמה בשנת 1997 ומונה למעלה מ- 50 עובדים. על לקוחותיה נמנים ארגונים מהגדולים והחשובים במשק הישראלי על מגזריו. בשנים האחרונות מתמקדת פעילות החברה בפרויקטי הקמה ופיתוח של מוקדי קשרי לקוחות גדולים וקטנים. כתפישה, מייחסת סנסקום חשיבות רבה לכל ההיבטים המשולבים בפעילותו של מוקד: אנשים, תהליכים, טכנולוגיה וסביבת עבודה.


צוות סנסקום הינו בין תחומי וכולל מומחים בעלי ידע תיאורטי וניסיון פרקטי בתחומים כגון: תעשיה וניהול – ארגון ותהליכים, אנשי שירות, יועצים ארגוניים, תקשורת, מערכות מידע, תשתיות – סביבת עבודה פיזית ועוד.

אולי יעניין אותך

 מצויינות בשירות- קרדיט המיל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס