המטרה האסטרטגית של תנובה לשנת 2007: חיזוק ערך הבריאות וביסוס המובילות של תנובה בתחום

תשלובת החלב של תנובה מכריזה על שנת 2007 כשנת הבריאות. יוצאת במספר מהלכים אסטרטגיים ושיווקיים לחיזוק התפיסה הרווחת בשוק כי תנובה=בריאות, ולביסוס מעמדה כמובילת הטרנד.



לדברי ליעד כהן, מנכ"ל תשלובת החלב תנובה: "שנת 2006 מאופיינת בהבשלה של תהליכים שנמשכו ב-3 שנים האחרונות הן בייצור, הן במערכים הלוגיסטיים ובתהליכי העבודה שהביאו את תשלובת החלב לשיאים בהיקפי המכירה וברווח".



"המטרה האסטרטגית בשנת 2007 הינה חיזוק ערך הבריאות וביסוס מובילותה של תנובה בתחום. תנובה נתפסת בקרב הצרכנים כחברה הבריאה ביותר בשוק. תפיסה זו מעוגנת היטב בהרכב סל המוצרים מתוצרתנו ומהקרבה שלנו לטבע. השנה אנו מתכוונים לשים בראש סדר החשיבות את נושא התזונה הנכונה והבריאה שיבוא לידי ביטוי מבחינת הפיתוח והדגשים השיווקים".



שיתוף פעולה ראשון מסוגו בשוק הישראלי בין תנובה לשומרי משקל העולמית: מוצרי תנובה, הגבינות תחילה, יסומנו בשיטת הנקודות.



תשלובת החלב של תנובה מכריזה על שנת 2007 כשנת הבריאות. יוצאת במספר מהלכים אסטרטגיים ושיווקיים לחיזוק התפיסה הרווחת בשוק כי תנובה=בריאות, ולביסוס מעמדה כמובילת הטרנד. תשקיע למעלה מ- 4 מיליון ₪.



על פי סקר רחב היקף של חברת המחקר "הגל החדש" שנערך ביוני 2006 תנובה זכתה בתואר החברה הבריאה ביותר בישראל.



המגמות העתידיות בעולם המזון הן נוחות, פינוק ובריאות (Healthy convenience food). הצרכן חותר לצעדים קטנים, ריאליים שיאפשרו לו לאכול נכון תוך השגת דרך חיים מאוזנת ומשקל המציג תוצאות אסתטיות ו/או רפואיות טובות יותר.



71% מהציבור הישראלי בודק את רכיבי המוצר לפני הקנייה כאשר אחוזי שומן והקלוריות הם הרכיבים העיקריים שנבדקים .



הישראלי הממוצע צורך רק כ-50% בלבד מהצריכה היומית המומלצת של סידן.



נתונים סטטיסטיים מראים כי:


כ-60% מהאוכלוסייה המבוגרת (בגילאי 25 – 65) סובלים מעודף משקל או מהשמנה .


15% – 20% מהילדים ובני הנוער סובלים מעודף משקל – כל ילד רביעי בישראל!


פחות מ-30% מהישראלים עוסקים בפעילות גופנית באופן קבוע.


6 מכל 10 אנשים שעשו דיאטה לא הצליחו לשמור על המשקל .



שומרי משקל



המהלך הראשון עמו פותחת את השנה הוא שיתוף פעולה ארוך טווח עם חברת שומרי משקל העולמית ושומרי משקל ישראל.


במסגרת השת"פ תנובה תשדרג את אריזות כל מוצריה בשיטת הנקודות של שומרי משקל. בהתחלה, יסומנו כל גבינות תנובה וקוטג' תנובה ובהמשך ינוקדו עוד ממוצרי החלב של החברה.



ברחבי העולם משיקה חברת שומרי משקל מגוון מוצרים בטווח קטגוריות נרחב:


מוצרי חלב, לחם ותחליפיו, דגני בוקר, ארוחות מוכנות, חטיפי בריאות, קינוחים ועוד. מוצרי החברה והשיטה מאפשרים לצרכן דרך אפקטיבית ליהנות ממזון ללא צריכת קלוריות ושומן רווי מיותרים ומבלי לחוש חסך או החמצה.



לילית רומם, מנכ"ל שומרי משקל אמרה כי "אנו בשומרי משקל מרגישים שהחיבור לחברת מזון מובילה כתנובה הינו טבעי מאחר והיא נתפסת כמובילת תחום הבריאות בישראל. סימון מוצרי תנובה בנקודות עפ"י שיטת הנקודות הותיקה של שומרי משקל יאפשר לצרכנים לקדם את בריאותם ולנהל את תזונתם היומית בצורה קלה ומאוזנת."



במקביל לסימון שיטת הנקודות על גבי מוצרי גבינות תנובה, מתעדכנים עיצובי אריזות הגבינות הלבנות תוך שמירה על אלמנט ה"בית" והלוגו של תנובה.


בתנובה מציינים כי טעמם, מרקמם והרכבם התזונתי של כל המוצרים המסומנים יישארו ללא שינוי.



כנס בריאות



צעד נוסף שתנובה עושה לחיזוק מובילותה ותפיסתה כחברת המזון הבריאה בישראל , הוא כינוס ענף השיווק ובכירי המשק הישראלי לכנס בריאות גדול.



לכנס שיערך באמצע ינואר תנובה מביאה ארצה את הטרנדולוג הנודע, מייקל צ'ונג, מומחה עולמי לחקר טרנדים מהמכון האמריקאי UBER TREND. בהרצאתו יעביר צ'ונג סקירה עולמית על המגמות והשינויים בתפיסת הצרכנים בכל הנוגע למזון וידון בנושאים כמו: הכלים להצלחה במיצוב מוצרי מזון בעולם הבריאות, מה הצרכן באמת מחפש, מהן ההזדמנויות בתחום ועתיד הבריאות לאן.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס