אחרי באלי וניו-יורק: ישראל תהיה יעד התיירות השנתי של חברת התיירות הגדולה באיטליה-"תוריסנדה"



מדי שנה מכריזה חברת התיירות המובילה באיטליה ובין הגדולות באירופה, "תוריסנדה", על מקום אחד בעולם כעל היעד המרכזי שלה לאותה השנה. לאחר מגעים מתמשכים בין בכירי הקונצרן לבין משרד התיירות, וחתימה על הסכם שיווק, הכריזו מנהלי "תוריסנדה" כי השנה היעד יהיה – ישראל. במסגרת זו, תככב ישראל בפרסומי החברה ללקוחותיה תחת הכותרת "אני נוסע לישראל". מדובר בסיסמה קבועה של המבצע ("אני נוסע ל…"), כשרק שם היעד מתחלף מדי עונה. בין יעדי החברה בשנים קודמות היו ניו-יורק, והאי באלי שבאינדונזיה.



במסגרת היוזמה, הגיעה ארצה בסוף השבוע האחרון משלחת של כ-500 סוכני נסיעות ומעצבי דעת קהל איטלקים. את פניהם קיבל שר התיירות, יצחק הרצוג, שבירך על יוזמת "תוריסנדה". מאות הסוכנים סיירו בישראל במשך מספר ימים והתרשמו מאתרי התיירות המובילים שלה, ביניהם ירושלים, הגליל, ים המלח ובית לחם. כעת הם צפויים לחזור לאיטליה ולקדם את ישראל כיעד מוביל לקראת תקופת חג המולד והסילבסטר, וגם בהמשך השנה. הסיטונאי הישראלי האחראי למבצע זה הינו עמיאל טורס. עוד נרתמו למבצע: מלונות ים המלח, עיריית ירושלים, התאחדות מלונות ירושלים ועוד.



השר הרצוג אמר לרגל ההחלטה כי "זו יכולה להיות פריצת דרך בתיירות האיטלקית לישראל, שמונעת לא בשל מוטיבציה דתית בהכרח אלא גם כתיירות נופש כללית. שיתוף הפעולה של המשרד עם התאחדות המלונות, אל-על, עיריית ירושלים, לופטהנזה וגורמי תעשייה נוספים הובילה ללידתו של הפרויקט החשוב הזה".



מנכ"ל משרד התיירות, נחום איצקוביץ, מעריך כי השנה יעמוד מספר התיירים מאיטליה על 73 אלף לפחות, למרות המלחמה. איצקוביץ נפגש לאחרונה עם בכירי "תוריסנדה" במטה הקונצרן במילאנו, פגישה שהיוותה תמריץ משמעותי ליוזמה.



רק השבוע קיבלה התיירות מאיטליה לישראל זריקת מרץ נוספת, עם הצטרפותה של מורן אטיאס לזירת ההסברה התיירותית. הדוגמנית והשחקנית הבינלאומית הסכימה, בהתנדבות מלאה, לקחת חלק בתשדיר רדיו בו היא משכנעת את האיטלקים להגיע לישראל ולבקר בים המלח, לחופשת יופי, בריאות ומרגוע. הקמפיין משודר החל מהשבוע בתחנת הרדיו הפופולארית ביותר באיטליה, RDS, הנהנית מכ-4.5 מיליון מאזינים.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים