חידוש בעולם השיווק באינטרנט: סמינר בנושא- "איך לייעל את השימוש ברשת הפרסום של גוגל?"


מדיאטק הייטק, המכללה הגדולה בצפון לתחום המחשבים מקבוצת מטריקס, פותחת סמינר בו יילמדו איך ליעל את השימוש ברשת הפרסום (AdWords) של גוגל. הסמינר מיועד לבעלי אתרים, אנשי שיווק, פרסום ומכירות.




לדברי בל ליבוביץ, מנהלת מכירות סמינרים במדיאטק הייטק, בסמינר ילמדו כיצד ניתן להשתמש ביעילות רשת הפרסום של גוגל, תוך ניצול היתרונות שבהפצת מודעות הפרסום לאנשים המתעניינים במוצרים או בשירותי המפרסם. "רשת הפרסום של גוגל מאפשרת להגיע לכמות אדירה של אנשים בכל רחבי העולם, והרעיון הוא לדעת לנהל את תקציב הפרסום תוך שליטה מלאה וגמישות מרבית. כל אחד יכול לפתוח חשבון ברשת הפרסום של גוגל ולנהל מסע פרסום אפקטיבי. החוכמה טמונה בניהול המסע ביעילות, כך שהכסף המושקע יניב החזר חיובי על ההשקעה", אומרת ליבוביץ.



ממדיאטק הייטק נמסר כי, בין נושאי הסמינר: רשת הפרסום ורשת החיפוש של גוגל, מושגי יסוד, פתיחת חשבון פרסום בגוגל, יצירת מודעות פרסום ועוד.



מדיאטק הייטק הוקמה בשנת 1991 כמרכז ההדרכה הראשון בצפון לרשתות תקשורת. כיום מספקת המכללה פתרונות כוללים לחברות וארגונים וכן לקהל הרחב המבקש להשתלם בתחומי המחשבים, האלקטרוניקה, מיומנויות ניהול וייעוץ ארגוני, תקשורת, גרפיקה ופרסום, וכן קורסי "מדף" במגוון מועדי פתיחה.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_
אילוסטרציה