רשת חנויות YELLOW חתמה על הסכם פרסום עם חברת לעומק התודעה המתמחה בשיווק ממוקד לצעירים. הקמפיין הראשון שיעלה באמצעות המדיה של לעומק התודעה יתמקד בצעירים המבלים בבארים ומועדונים.
חגית קמין, מנהלת יחידת האסטרטגיה והשיווק בפז אמרה לרגל חתימת ההסכם כי "קמפיין זה ממוקד סגמנט צעירים המבלים בשעות הקטנות של הלילה, בעיקר במועדונים ובבארים. סגמנט זה מהווה 41% מלקוחות Yellow אשר פוקד את החנויות בעיקר בסופי שבוע. החלטנו לפנות אליהם באופן לא קונבנציונאלי באמצעות פרסום ממוקד והומוריסטי, בתאי שירותים ולהציע להם לעצור ב- Yellow לקפה, מאפה טרי או כריך. הזמינות של Yellow , 24 שעות 7 ימים בשבוע, לצד הפריסה הרחבה, 150 חנויות נותנים מענה אופטימאלי לצרכים של סגמנט הצעירים".
זיו פופלבסקי, מנכ"ל משותף לעומק התודעה אמר כי "שיתוף פעולה זה עם רשת Yellow הינו ראשון מסוגו בתחום המזון. אני מאמין כי פנייה ישירה לקהל ממוקד בשפה שלו ובמקומות הבילוי בהם הוא מבלה תביא להגברת המודעות לרשת חנויות הנוחות של Yellow".
מYellow- נמסר כי בקמפיין, המופק על ידי מקאן אריקסון, העז הידועה, המלווה את הרשת מעלייתה לאוויר, נתלתה בדומה לעטלף על עץ לאור ירח.
הקמפיין יעלה באמצעות לעומק התודעה בכ- 150 מוקדי בילוי ברחבי הארץ.