חברת לוואצה הבינלאומית בחרה ב"פאוזה", מקבוצת מי עדן, לשמש כזכיין הבלעדי בשוק הישראלי של סדרת מכונות הקפה היוקרתית של Lavazza Blue. פאוזה תשקיע בהשקה כ- 3 מיליון ₪.
מנכ"ל הפעילות הבינלאומית של לאווצה מר ג'יאמפאולו ארפה, אשר הגיע לישראל לביקור לרגל ההשקה בשוק הישראלי ציין: "היה לנו ברור שישראל תהיה בין המדינות הראשונות בה נשיק את קולקציית לוואצה-בלו החדשנית, על רקע העובדה שהצרכן הישראלי יודע להעריך קפה איכותי ואוהב בעיקר אספרסו ארוך וקפוצ'ינו, כמו גם על רקע העובדה שצריכת הקפה האיכותי על ידי המגזר העסקי בישראל נמצאת במגמת עלייה משמעותית, בדומה למגמה זו במדינות מערביות בעולם. לכן הענקנו חשיבות רבה לבחירת הזכיין מקומי".
מנכ"ל פאוזה, אודי צ'צ'יק ציין כי: "באמצעות ההשקה הנוכחית ופעילויות נוספות בשנה הקרובה, אנו מצפים להצמיח את הקטגוריה כולה ואת נתח השוק של פאוזה – המוביל כבר היום את הקטגוריה. שוק הקפה בשיווק ישיר לעסקים נמצא בעלייה יפה וככל שנציע פתרונות מגוונים לגדלים שונים של משרדים, אני מעריך שיותר ויותר עסקים יוכלו ליהנות מנוחות השירות ומאיכותו של המוצר הסופי".
חברת "פאוזה" מקבוצת מי עדן, מתמחה בשיווק ישיר של פתרונות קפה, ללקוחות עסקיים ופרטיים. לחברה ישנו מערך הפצה ארצי, ומיומן, בעל ניסיון רחב בשיווק ישיר.