פרוייקט מיוחד: קורס בעיצוב ואדריכלות פנים ליועצי המכירות של רשת 'ביתילי'


'ביתילי', הרשת לעיצוב הבית, ו'דיפלומה'- בית הספר ללימודי תעודה והסמכה של האוניברסיטה הפתוחה, מערך לימודי ההמשך, חברו לפרוייקט מיוחד: קורס בעיצוב ואדריכלות פנים ליועצי המכירות של הרשת. הקורס יקנה ליועצים מושגים, תיאוריות וטכניקות בעיצוב וכן, יעניק כלים יישומיים ומיומנויות ביצוע ותרגול מעשי של תהליך העיצוב.



לדברי מר פיני גולדשטיין, סמנכ"ל סחר ושיווק ברשת ביתילי: "הקורס ב'דיפלומה' מעניק ליועצי המכירות של הרשת ערך מוסף מול הלקוח, כעת יוכלו יועצי הרשת לתת מענה מקצועי למגוון השאלות העולות בחיפוש אחר ריהוט לבית וכן ייעוץ והכוונה בעיצוב כגון התאמת צבעים בתחום בדי הריפוד, תכנון נכון של חללי החדרים, התאמת מוצרים משלימים ועוד."



לדברי חביבה לבקוביץ, מנהלת מקצועית של מגמת עיצוב ואדריכלות פנים ב'דיפלומה': "הקורס בעיצוב ואדריכלות פנים הוא אחד הקורסים היותר מבוקשים בבית הספר, רבים מעונינים ללמוד את רזי העיצוב הן לצרכים אישיים והן לצרכים מקצועיים. במסגרת שיתוף הפעולה עם רשת חנויות ביתילי, בנינו קורס מיוחד המותאם לצורכי הרשת שיימשך מעל חצי שנה. אין ספק כי הכלים המקצועיים הנלמדים בקורס יסייעו ליועצי המכירות בעבודתם מול לקוחות".



אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

mao-43-oo-pm-making-ai-a-key-part-content-tab-2-virtual-twin-712x402
 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_