מי עדן עולה בקמפיין לקידום המהלך השיווקי ליולדות מי עדן, החברה המובילה את תחום המים המינרלים הטבעיים בישראל, יוצאת במהלך שיווקי רחב היקף הפונה לקהל היולדות ומציעה להן "מתנת לידה" – חבילת שירות בתנאים אטרקטיביים במיוחד.
בקמפיין באמצעות משרד הפרסום "באומן, בר, ריבנאי" יושקעו 1.5 מיליון ₪ והוא יעלה בערוצים המסחריים, בעתונות ובאינטרנט.
אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן אמרה היום כי "ההחלטה לפנות באופן ממוקד לקהל היולדות הינו מהלך אסטרטגי איתו בחרה מי עדן לפתוח את שנת 2007. אנחנו מבינים שעם כניסת תינוק חדש למשפחה, נושא פתרון המים הקבוע הופך להיות אקוטי. בין אם התינוק ניזון מהנקה ובין אם מתחליף חלב, המים הופכים להיות מצרך נדרש והזמינות של מים המתאימים לתינוקות ולנשים מניקות, כמו המים המינרליים הטבעיים של מי עדן, בשירות "עד אליך" הינה נדבך חשוב, המקל על היולדת ועל בני משפחתה".
במסגרת המהלך השיווקי החדש פונה מי עדן לנשים שזה עתה ילדו, עם מתנת לידה הכוללת שכירות בר מים חמים/קרים, 2 כדי מים ושירות "מי עדן עד אליך", למשך חודשיים – ללא תשלום.