הנקל סוד פונה לנוסעי הרכבת כקהל אסטרטגי יוצאת בפעילות שיווקית בשיתוף רכבת ישראל לקידום מוצרי "הוואי"


חברת הנקל סוד פונה לנוסעי הרכבת כקהל יעד אסטרטגי ויוצאת בפעילות שיווקית בשיתוף רכבת ישראל, לקידום מגוון מוצרי הטיפוח של "הוואי" לשיער ולגוף, בהיקף כספי כולל של כ- 700 אלף שקלים ₪.



הפעילות, באמצעות חברת DDB Tribal, תתקיים בתחנות הרכבת המרכזיות ובקווים הפעילים והיא תשלב דיול חווייתי במהלך הנסיעה, במסגרתה יתאפשר לנוסעים להחשף למגוון מוצרי "הוואי" ויתרונותיהם.



הפעילות תכלול בנוסף, קמפיין פרסום על גבי מסכי הפלזמה (כ- 100 מסכים בכל רחבי הארץ) הממוקמים בתחנות הרכבת ושילוט ענק על גבי הקרונות. הפעילות תמשך כחודש ימים.



פעילות "הוואי" ברכבת תלווה בקמפיין טארוט אינטרנטי ייחודי באתר MSN, במסגרתו נקראים הגולשים להציע ניחוח חדש ל"הוואי", כאשר שני זוכים יזכו בחופשה מפנקת במלון יוקרתי באילת.



דבורה ניר, מנהלת שיווק קוסמטיקה ב"הנקל סוד" מציינת כי "רכבת ישראל מהווה אמצעי ליצירת קשר אישי ובלתי אמצעי עם מגוון קהל הצרכנים והצרכניות של הוואי, באמצעות פעילות חווייתית, לא שגרתית ושונה בנוף הרכבת, המאפשרת להם להיחשף למוצרים במהלך הנסיעה ולהתנסות בהם". ניר מוסיפה כי את הפעילות הזו משלימה הפנייה הממוקדת לקהל המטרה באמצעות אתר MSN.

אולי יעניין אותך

14966picaaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים