בורגראנץ' וטיפקום בשת"פ שמצלצל טוב: 50 אלף הורדות סלולריות של טיפקום יחולקו בין זוללי ההמבורגרים

בורגראנץ' יוצאת בשת"פ ייחודי אשר במהלכו יחולקו כ 50 אלף פרטי תוכן סלולרי ללקוחות בורגראנץ', אשר ירכשו ארוחת ראנץ' פלוס בסניפי הרשת ובשירות המשלוחים שהיא מפעילה.



במסגרת המהלך, שיקודם בסניפי הרשת וכן באמצעות מודעות בעיתונים, יקבל כל רוכש ארוחה כרטיס גירוד המכיל קוד ייעודי. לאחר הזנת הקוד בפורטל התוכן הסלולרי 1010.co.il יוכל מחזיק הכרטיס לבחור ולהוריד תכנים למכשירו ממגוון התכנים שבאתר.



מהנהלת בורגראנץ' נמסר כי המתאם הגבוה בין קהל לקוחות הבורגראנץ' ובין צרכני התוכן הסלולרי הוא שהביא לפעילות המשותפת. בורגראנץ', כמותג ישראלי מוביל הפונה לבני נוער, בחר בעולם התוכן הסלולרי המתאים לקהל זה ובכך הוא תורם ומחזק את חווית הקנייה.



גיל וייט, מנהל חטיבת התוכן בטיפקום מסר כי תוכן סלולרי הינו מוצר צריכה בעל ערך נתפס ומעורבות רגשית גבוהה בקרב קהלי יעד של צעירים ובני נוער. מאפיינים אלה הופכים אותו למוצר קלאסי למבצעי "קנה קבל" הפונים לקהלים אלה. אנו שמחים על ההזדמנות לשתף פעולה עם בורגראנץ' עימם אנו חולקים למעשה את אותו קהל לקוחות.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס