תלמה מקבוצת יוניליוור מעלה לראשונה קמפיין לאמהות בהשקעה של 2 מיליון שקל

תלמה, מובילת קטגוריית הדגנים בישראל, מעלה קמפיין ראשון מסוגו לדגני הילדים. הקמפיין החדש פונה לראשונה לאמהות (ולא לילדים), תחת המסר "הילד שלך אוכל את כולם לארוחת בוקר עם דגני תלמה".



הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, בהשקעה של כ-2 מיליון ₪, כולל סרטון טלוויזיה, שילוט חוצות, פרסום בעיתונות נשים, פעילות בנקודות המכירה ותקשור על האריזות.



רוני בהט, מנהלת שיווק דגני תלמה יוניליוור ישראל אומרת כי "תלמה לקחה על עצמה לקדם את חשיבות ארוחת הבוקר כבסיס להצלחתו של הילד. כל דגני תלמה מכילים סיבים תזונתיים וברזל שהוכחו כמסייעים לשובע ולריכוז ותורמים להתפתחותו הקוגנטיבית והחברתית."



ממחקרים שערכה תלמה עולה כי 70% מילדי ישראל בוחרים בדגני הבוקר של תלמה. בנוסף מקדמת תלמה, זו השנה הרביעית, תוכנית (שאינה ממותגת) להעלאת מודעות לתזונה נכונה בבתי ספר ובגני ילדים תחת השם "תפור עלי". תוכנית זו הינה פרי שיתוף פעולה בין משרד החינוך , משרד הבריאות, וועד ההורים הארצי ואיגודים מקצועיים וכוללת כ-1000 מוסדות חינוך וגנים ברחבי הארץ.



קטגוריית דגני ילדים ומשפחה נאמדת בכ- 230 מיליון שקל בשנה, מתוכה תופסת תלמה נתח שוק של כ- 62% (חודש נובמבר 2006, נילסן), עם מס' מותגים מובילים בסגמנט: כריות, עוגי, שוגי וקוקומן.



ממחקרים שערכה תלמה (באמצעות TNS מוניטור, יוני 2006) עולה כי אחוזי צריכת הדגנים בקרב ילדים ונוער הינה גבוהה ביותר: 86% מהילדים בקרב גילאי 8-18, 90% מקרב ילדים בגילאי 8-12 ו- 83% מקרב ילדים בגילאי 12-18 צורכים דגני בוקר.

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר