מסלול חדש וייחודי יכשיר סטודנטים המתעתדים להשתלב בענף יחסי הציבור והדוברות

ה"בצפר" של חברות הפרסום משיק מסלול חדש וייחודי – לימודי דוברות ויחסי ציבור ב"בצפר" בניהולה של לימור גור, אשת יחסי הציבור והבעלים של "גור-דוברות וייעוץ תקשורתי".



לדברי גור: "המסלול החדש יכשיר סטודנטים המתעתדים להשתלב בענף יחסי הציבור והדוברות. בשנים האחרונות עולה הביקוש ללימודים מסודרים, מקצועיים ופורמליים של תחום יחסי הציבור והדוברות, זאת בניגוד לתפיסה שרווחה בעבר לפיה יחסי ציבור ודוברות הוא תחום "פרטיזני" שאותו ניתן ללמוד מהתנסות בלבד. לדבריה, גורמים פעילים בענף כבר מתעניינים בהכשרה פורמלית כהשלמה עבורם או עבור עובדי המשרד שבבעלותם".



גור לשעבר דוברת ומנהלת יחסי הציבור של כ.א.ל. הקימה לאחרונה משרד עצמאי לדוברות ויעוץ תקשורתי המתמחה בפיננסים, היי טק, נדל"ן ועוד, והיא בעלת ניסיון עסקי ותקשורתי של מעל 15 שנים. במרוצת השנים הובילה מהלכים תקשורתיים משמעותיים עבור לקוחותיה, תוך יצירת אקלים תקשורתי נוח לצמיחת רעיונות ופיתוחים עסקיים חדשים. גור, שבנתה את תכנית הלימודים במסלול הדוברות ויחסי הציבור בבצפר של חברות הפרסום תנהל את מסלול הלימודים לאורך השנה ותארח בו יועצי תקשורת ומומחים בתחום שייתרמו מניסיונם המקצועי. עוד יטלו חלק כמרצים במסלול עיתונאים ועורכים במדיומים שונים.



מה"בצפר" נמסר כי מסלול הלימוד יכלול אלמנטים חשובים בעבודתו של איש ביח"צ, מעבר לאלו הבסיסיים, כמו: טיפול במשברים, עבודה מול לקוחות בינלאומיים, הכנת תוכנית יחסי ציבור ללקוח, כתיבה עיתונאית, הכנת מסיבת עיתונאים התקשורת כאירוע חווייתי, ביקור אח"מים מחו"ל, סיור עיתונאים בחו"ל, וכמובן פרויקט מסכם."




אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_
אילוסטרציה