חברת ביו-פט, המשווקת את מזון הסופר פרמיום לכלבים וחתולים מארה"ב "נוטרו צ'ויס", יוצאת בפעילות ייחודית בחנויות המחמד בהשקעה של כ-250,000 ₪.
במסגרת הפעילות תציב החברה בחנויות נבחרות ברחבי הארץ יועצי תזונה מטעמה, אשר יתנו לציבור הרחב הסבר מקיף ושירות אישי להתאמת תזונה נכונה לכלבים וחתולים.
"כל בעלי חיות המחמד נתקלים בשאלות מהותיות הנוגעות לגידול בעלי החיים אשר ברשותם: מה המזון המתאים ביותר עבור בעל החיים שברשותם? מה המרכיבים החיוניים במזון, כיצד תורם המזון להתפתחות החיות, מהי כמות המזון המומלצת היומית וכד'", אומרים בביו-פט, "זו הסיבה שהחלטנו על פעילות שטח מסוג זה".
ענבר בן- צבי, מנהלת שיווק ביו- פט, המשווקת את המותגים 'בונזו', 'לה קט' ו'נוטרו צ'ויס', אומרת לרגל השקת המהלך היחודי כי "הפעילות הנה ייחודית הנעשית לראשונה בישראל, והיא חלק מפעילות דומה של חברת "נוטרו צ'ויס" העולמית, הדוגלת בפעילות ישירה מול הצרכן, ומשקפת את האיכות הגבוהה של המוצרים והמומחיות במזון לכלבים וחתולים שחרטה על דגלה".