חברת נובארטיס OTC תחל בינואר בפעילות שיווק ממוקד לסדרת אוטריוין לילדים להקלה על נזלת ואף סתום, תחת הסיסמא: "אוטריוין- מיד נושמים לרווחה". הקמפיין, באמצעות משרד פרסום אקספרט מקבוצת באומן בר ריבנאי, יכלול פרסום ממוקד, על- גבי לוחות המודעות של חברת טא-דם, בגני הילדים הפרטיים. היקף הפעילות 100,000 שקל והיא תימשך מספר חודשים. לדברי גלית ששון-פריטל, מנהלת מותגים בנובארטיס, מטרת הפעילות היא חיזוק המודעות למוצרי סדרת אוטריווין המיועדים לילדים: אוטריווין לילדים ואוטריוויני מי מלח לתינוקות ולערכי המותג. "מסקר שערכנו עולה כי כמחצית מהילדים שסובלים מתופעות של נזלת ואף סתום מטופלים על- ידי הוריהם באמצעות טיפות או תרסיס למתן דרך האף. רק 14% מההורים בוחרים שלא לטפל בתופעות הללו ולתת להן לחלוף מעצמן כאשר מדובר בילדים". חברת נובארטיס העולמית נחשבת לאחת מחמש חברות התרופות הגדולות בעולם, עם מחזור מכירות של כ- 30 מילארד דולר ופעילות ב- 140 מדינות. בישראל החברה מדורגת במקום השני בתחום ה-OTC (תרופות ללא מרשם).