במסגרת לימודיהם הציגו תלמידי הבצפר אסטרטגיה פרסומית להנהלת נטויז`ן

במסגרת מסלול הפקת פרסומות של הבצפר, נתבקשו תלמידי הבצפר של חברות הפרסום להכין אסטרטגיה פרסומית לנטוויז"ן 017 שיחות בינלאומיות.

הפרזנטציות נעשו במסגרת לימודי האסטרטגיה הפרסומית של מסלול הלימודים, וכללו ניתוח שוק מקיף ע"י מודל SWOT ופתרונוות קריאטיבים.
6 אסטרטגיות שונות הוצגו בפני הנהלת של חברת נטויז"ן באולם מקאן אריקסון.

ורד בטש סמנכ"ל השיווק של הבצפר ומנהלת הקורס: "הבחירה בנטוויז"ן שנכנסת בימים אלו עם טכנולוגית VOIP לשוק השיחות הבינלאומיות הרווי והלא מבודל, היתה מאוד טבעית ומאתגרת, אין ספק שההצגה האמיתית מול הלקוח היתה תהליך מלמד ומחשל עבור הסטודנטים, מעצם המעמד וקבלת משוב מלקוח אמיתי."

יואב פרידור סמנכ"ל שיווק נטוויז"ן: "המצגות שהוצגו היו ברמה שלא מביישת משרד פרסום מהשורה הראשונה, התלמידים הפגינו בקיאות בנושא והשקיעו שעות של למידה טרם הצגת הפתרונות, נהניתי לשמוע כיוונים שונים ופתרונות לא שגרתיים מהתלמידים הרעננים ולקבל חיזוק לכיוון האסטרטגי של החברה, רמת המצגות מעידה על כך שהדור החדש שיעסוק בתחום הפרסום יביא לענף מקצוענות ממדרגה ראשונה."

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס