Neto מיישמת בימים אלה מהלך שיווקי אשר הופך אותה לחברת המזון המובילה הראשונה בישראל המשווקת סדרות מוצרים לאוכלוסיית יוצאי חבר העמים, תחת מותג ייעודי
מתמחה – "סמאק". היקף ההשקעה המשוער במהלך, הכולל פרסום באמצעי המדיה, עומד על מעל 1 מיליון ₪. קבוצת Neto צופה מכירות בלמעלה מ – 20 מיליון ₪ בשנה הראשונה לחדירה.
בהמשך צפוי יעד המכירות לעלות בד בבד עם התרחבות הדרגתית של קו המוצרים. עד סוף שנת 2005 מתוכננת הרחבה של המותג ליותר מ – 30 מוצרים הכוללים מוצרים קפואים, מוצרי מכולת ומוצרים מצוננים.
המותג "סמאק" שפירושו "טעים" נולד בשנות ה – 90 ברוסיה כמותג מוצרי מזון אותנטיים.
על מנת לבדל את המותג נבחר אנדריי מקרביץ", זמר מוביל ידוע ואהוב ברוסיה, להוביל את כל מסעות הפרסום. בהמשך נוצרה תוכנית בישול ואירוח בחסות המותג ובהנחייתו, המשודרת לכ – 87 מ" איש במדינות חבר העמים.
כיום נמכרים מוצרי סמאק במדינות חבר העמים וחוצים 16 סדרות מוצר שונות.
קבוצת Neto חתמה חוזה לשימוש במותג "סמאק" והפצת מוצרי המותג בלעדית בישראל.
Neto פיתחה קו מוצרים אשר חוצה את קטגוריות המוצר המסורתיות המשווקות בישראל. המוצרים העולים על המדפים בימים אלה, הינם מוצרים אותנטיים הנצרכים במדינות חבר העמים ושייכים לקטגוריות מוצר שונות ומגוונות: מוצרים קפואים, מוצרים משומרים, מוצרי מכולת ועוד.
כל המוצרים הינם כשרים ויחד עם זאת הושם דגש על שמירת הטעם האותנטי והאיכותי של המוצרים. סדרת המוצרים החדשה תשווק בפריסה ארצית ברשתות השיווק והחנויות הפרטיות, וכן בצרכניות בעלות מאפיין רוסי.
רון סגל מנהל השיווק בקבוצת Neto מסר כי: "כיום חיים בישראל קרוב למיליון אזרחים יוצאי מדינות חבר העמים המתאפיינים במעמד סוציו אקונומי בינוני ומעלה, בעלי השכלה גבוהה אשר נטמעים עם הזמן בחברה, אך שומרים על הרגלים וצביון. דוגמא לכך ניתן לראות בצריכה של מוצרי מזון ייחודיים ממדינות חבר העמים וקנייה בחנויות מתמחות המתפתחות בשנים האחרונות.
מאחר ועד היום אין חברת מזון מובילה הנותנת מענה לצרכי פלח אוכלוסייה זה, נוצר וואקום שיווקי אותו החליטה Neto לנצל באמצעות מותג חוצה קטגוריות לקהל יעד ספציפי".