רשת שוקן יוצאת בקמפיין השקה מקיף למותג 'העיר' החדש בהיקף של כמיליון דולר


רשת שוקן, מקבוצת הארץ, יוצאת בקמפיין פרסומי שילווה את השקת מותג "העיר" החדש – מתיחת מותג העיר בפריסה ארצית, שסיסמתו "כל עיר והעיר שלה". הקמפיין בהיקף של כמיליון דולר באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי, יעלה השבוע, החל מיום רביעי, ה- 17.1.07, בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות, על גבי אוטובוסים ובשילוט חוצות, הכולל שלט קיר ענק בירושלים, וכן ילווה בפעילות קד"מ רחבת היקף.



הרשת משתפת פעולה עם חברת הוניגמן TNT בהפקת 'ליין העיר' – ליין ייחודי ומוגבל הכולל חולצות טריקו שעליהן הדפס של משפטי סלנג ייחודיים לערים מסוימות בארץ. הקמפיין בהיקף של כמיליון דולר באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי, יעלה השבוע, החל מיום רביעי, ה- 17.1.07, בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות, על גבי אוטובוסים ובשילוט חוצות, הכולל שלט קיר ענק בירושלים, וכן ילווה בפעילות קד"מ רחבת היקף.



בסוף השבוע האחרון (12.1.07) עלה בעיתוני הרשת ברחבי הארץ קמפיין מקדים למהלך שכלל – מודעות פרינט, טיזרים וסטריפים רלוונטיים לכל עיר ואזור תפוצה, אשר הכריזו על הפרידה מהפורמט הקיים של עיתוני הרשת ועל השקת עיתוני העיר החדשים. לדוגמא: מודעה המעוצבת כשלט חוצות בכניסה וביציאה מהעיר – צאתכם לשלום מכאן דרום וברוכים הבאים להעיר כאן דרום.



הגיליון הראשון בפורמט החדש יושק ביום שישי ה- 19.1.07. במסגרת השינוי, יתאחדו כלל העיתונים המקומיים של הרשת ברחבי הארץ תחת שם המותג "העיר" (עיתון העיר, עכבר העיר ולוח העיר), וכן יעשו שינויים בתוכן ובעיצוב העיתונים, וביניהם החלת קו עיצובי אחיד לכלל עיתוני הרשת, וכן החלפת צבע הלוגו של "העיר" מהאדום הוותיק לצבע ירוק צעיר ורענן, "המבטא ערכים של רעננות וחדשנות".



מרשת שוקן נמסר כי "הקמפיין הטלוויזיוני עושה שימוש משעשע במונחי סלנג מקומיים, המוכרים רק לאנשים שגדלו בעיר מסוימת וחיים את ההוויה שלה, ומכיל 6 סרטונים, המתמקדים במספר ערים גדולות ברחבי הארץ, וביניהן תל אביב, ירושלים, פתח תקווה, רחובות ורעננה".



לדברי ישראל גולדשטיין, מנכ"ל רשת שוקן, "קמפיין ההשקה רחב ההיקף, שיעלה בשבוע הבא, משקף את השינוי שאנו מובילים על מנת ליצור ולהדגיש את החיבור בין העיתון המקומי לייחודיות של כל עיר ושל הקהילה החיה בה, על הקודים והשפה המקומית שלה. הקונספט שגובש לקמפיין הוא תוצאה של מחקר מעמיק שנערך בלב ליבה של הקהילה המקומית בכל עיר, על מנת לדלות את המונחים והמנהגים המקומיים והשגורים והייחודיים ביותר לתושבי המקום".



הרעיון העומד מאחורי הקמפיין מבטא את המטרה העיקרית של עיתוני הרשת החדשים, שהיא ליצור חיבור אמיתי, ישיר ובלתי אמצעי של העיתון עם תושבי העיר, ולחזק ולהבליט את הקשר בין הקוראים לסביבת מגוריהם, בדגש על השוני והייחודיות של כל עיר ותושביה מהיבטים שונים כגון ההוויה והסלנג הייחודי המזוהה עם המקום. כמו כן, על מנת לגבש את הפורמט האיכותי ביותר ואת קמפיין ההשקה המתאים, ערכה רשת שוקן מחקרים מקיפים, שהעלו כי העיתונים המקומיים הינם כוח עולה בעולם כולו והם משמשים מקור מידע צרכני וקיומי מרכזי בחיי הקוראים.



פעילות הקד"מ להשקת העיר החדש תכלול חלוקה של עיתוני העיר החדשים ושי צנוע, על ידי כ- 150 דיילות, שיתפרסו בנקודות המכירה השונות ברחבי הארץ, בשני סופי השבוע של ה- 19 וה- 26 בינואר 2007. כמו כן, רשת שוקן השקיעה עשרות אלפי דולרים בעיצוב סטנדים חדשים ומשוכללים בצבע ירוק, בדומה ללוגו החדש של העיתון, עבור עיתוני הרשת, לרבות מוספי עכבר העיר, בנקודות המכירה ברחבי הארץ.



בנוסף, ובהמשך לקונספט של קמפיין ההשקה, רשת שוקן משתפת פעולה עם חברת הוניגמן TNT בהפקת "ליין העיר" – ליין ייחודי ומוגבל, הכולל חולצות טריקו צבעוניות, שעליהן מודפסים משפטי סלנג הייחודיים לערים מסוימות בארץ, ומוכרים רק לתושבי אותן הערים, לדוגמא: "ירדתי לאולגה" – המדבר על לנסוע לחוף הים הפופולרי בגבעת אולגה ומזוהה עם תושבי חדרה ו- "אני קוף ירוק גאה" – כינוי לאוהדים השרופים של קבוצת מכבי חיפה בכדורגל ומזוהה עם החיפאים. במסגרת הליין, שהינו פרי יוזמתה של חברת גרילה M, חולקו בחודש האחרון כ- 2,500 חולצות שונות למובילי דעה בתחומי התרבות, הבידור, הספורט וחיי לילה ברחבי הארץ, אשר יצרו הדי התעניינות גדולים וביקוש רב לחולצות נוספות, מבלי שנחשף מי הגורם העומד מאחורי מהלך זה. כעת, עם השקת הקמפיין, נחשף כי רשת שוקן היא המובילה את המהלך השיווקי הזה, כחלק מהשקת המותג החדש.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח