חברת הקפה של עלית משיקה מחדש את קפה ארומה – קפה נמס מגורען בטעם חדש ועשיר, בעיצוב חדש של צנצנת ותווית. קפה ארומה החדש עשוי מתערובת פולים מובחרת והוא מצטיין במרקם עשיר, בארומה ובטעם נפלאים. תחת מותג ארומה יהיו 3 מוצרים: ארומה – קפה נמס מגורען, ארומה מעודן וארומה נטול קפאין.
במקביל, חברת הקפה של עלית משיקה לראשונה
את מותג העל "עלית קפה" ליצירת משפחה מבודלת של תתי מותגים. מותג העל "עלית קפה" נשען על ערכי מותג הבית "עלית" ומחזק אותו תוך הדגשת מומחיותה של שטראוס-עלית בייצור קפה
מותג העל "עלית קפה" יהווה מטרייה אחת ובמהלך אסטרטגי שיימשך עד סוף שנת 2005 – יכנסו תחתיו כל מותגי הקפה של עלית (קפה נמס עלית, ארומה, פלטינום, טורקי).
עיקרי המהלך האסטרטגי כוללים השקת לוגו "עלית קפה", השקת אסטרטגיה תקשורתית חדשה: "עלית קפה – בדיוק כמו שאני אוהב", מינוף מומחיותה של עלית בקפה וכאמור, השקה מחודשת של קפה ארומה כשלב ראשון בהשקת מותג העל "עלית קפה".
דליה מנדלמן-זוננפלד מנכ"ל חברת הקפה של שטראוס-עלית: "שטראוס-עלית מובילה את שוק הקפה הנמס בישראל עם נתח שוק של 60%. סוד ההצלחה שלנו לאורך השנים, הוא שאנו בעלית יודעים לעשות קפה בדיוק כמו שהצרכן הישראלי אוהב, וזאת בזכות מומחיות והיכרות עמוקה עימו, כי הרי כשאתה מכיר מישהו היטב אתה יודע בדיוק איך הוא אוהב את הקפה שלו. המומחיות שלנו היא להפיק מהקפה את הטעמים המשובחים ביותר, ליצור שילוב מיוחד וקולע, ויותר מכך – לשמור על טעמו העקבי של המוצר, כך שבכל פעם הצרכן יקבל בדיוק את אותו קפה שהוא אוהב. שילוב נדיר של מומחיות והיכרות עם חוויית הקפה הישראלית, מאפשר לנו להציע מגוון מוצרי קפה שכולם מתאימים בדיוק לטעם ולאופי הישראלי."