איש השיווק של ינואר: איציק צאיג, סמנכ"ל השיווק של אסם

צאיג, המשמש בתפקידו כשלוש שנים, הוא האיש שמאחורי ההצלחה הגדולה של אסם: השקת מיונס – מיונז עם 9% שומן. "אסם היתה שחקנית קטנה מאוד בשוק המיונז" אומר צאיג, "עם נתח שוק של 7-4 אחוזים בלבד, בעוד שבשוק הרטבים והקטשופ אנחנו הדומיננטיים. הבנו שכדי להצליח, אנחנו חיבים לשנות את כללי המשחק בשוק הזה. התחלנו לנתח את השוק וראינו שהקו הוא של גידול מתמיד במוצרי הלייט. גילינו שלצרכנים אין מושג שהמיונז שהם שמים בסלט הבריא שלהם מכיל 65% שומן והמיונז לייט – 30%. ביססנו את השקת המיונס 9% שלנו על העברת העובדות האלה לציבור."

התוצאות היו מרשימות: בארבעה חודשים גדל נתח השוק של אסם במיונז לייט מכ-20% לקרוב ל-50%, מה שהגדיל את חלקה בשוק המיונז בכלל ל-22%.

הצלחה נוספת של איציג צאיג: "הטעם שמחזיר אותי הביתה" – יצירת הזהות המאחדת לכל התחום הקולינרי של מוצרי החברה, המהווה למעלה מ-30 אחוז מהפעילות השיווקית שלה. "הצלחנו להעביר מסר אחיד: אנחנו הטעם שאתה אוהב מבית אמא, הטעם הישראלי השורשי."

צאיג, 48, נשוי + 3, בעל תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת ת"א, שימש בעבר כמנכ"ל סלטי צבר, סמנכ"ל שיווק טבעול ומנכ"ל זיו ייעוץ והדרכה. בימים אלה קודם לתפקיד מנכ"ל חברת הסחר של אסם.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס