מעריב יוצא בקמפיין אינטרנט חדש להשקת מוסף סופשבוע


קבוצת מעריב יוצאת בקמפיין אינטרנט להשקת מוסף סופשבוע החדש, באמצעות BWADIGITAL המתמחה בתחום שיווק דיגיטלי. הקמפיין, בהשקעה של כ-30 אלף דולר, כולל באנרים וכן מיניסייט ייעודי ובו קישור למהדורה האלקטרונית של מעריב.



הקמפיין החדש יעלה תחת הסיסמא: "מעריב עושה לך סופשבוע טוב יותר" באתרים nrg, תפוז, ICE, וואלה!, MSN וביזפורטל.



על פי מעריב, "מוסף סופשבוע בגרסתו החדשה, מציג גישה ייחודית ומעודכנת של עיתונאות מהסוג החדש, המציעה בצמוד למחויבות שלו לתוכן מעודכן ועשיר, גם עיצוב גרפי עכשווי ומרענן. המוסף הוא חדש ושונה לחלוטין מתפיסת מגזין סוף שבוע הקיימת כיום".



חברת TBWADIGITAL שהוקמה בשנת 1997 ע"י גיא וירון מור תחת השם "מור אינטראקטיב", נרכשה בינואר 2006 על ידי קבוצת הפרסום TBWA העולמית ובכך הפכה לנציגתה בתחומי המדיה הדיגיטלית בישראל. בהמשך 2006 הכריזה TBWADIGITAL על הפיכתה לבית שיווק דיגיטלי המספק את כל שירותי הפרסום והשיווק הדיגיטלי תחת קורת גג אחת.

אולי יעניין אותך

16459silit1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים