(Business Network International) BNI, הארגון הפועל בשיטת השיווק מפה לאוזן באמצעות נטוורקינג, יזם את "יום הנטוורקינג הבינלאומי". יום זה יצוין בפעם הראשונה ב-36 מדינות, בהן פועל הארגון ושיאו כנס מקצועי רב משתתפים הפתוח לקהילה העסקית שייערך בישראל. הכנס שיתקיים באולם הכנסים בשפיים, ביום ג' ה- 6.2.07 נועד לחשוף את התועלות לאנשי עסקים, שבפיתוח קשרים עסקיים בזירה המקומית והבינלאומית.
מהארגון נמסר כי הכנס יכלול הרצאות ומצגות מקצועיות מפי מומחים תחומם והפעלה במתכונת מיוחדת ליצירת קשרים והפניות עסקיות בין באי הכנס.
BNI ישראל המארגן את הכנס הוא שלוחתו של ארגון BNI ((Business Network International העולמי לפיתוח קשרים עסקיים, המתפרש על 36 מדינות וקיים למעלה מ- 22 שנה. BNI העולמי מונה כ-100 אלף חברים שבשנה האחרונה העבירו ביניהם 4.9 מיליון הפניות עסקיות, שהניבו מחזור עסקאות של כ-1.9 מיליארד דולר. חברת BNI הייתה הראשונה שהמציאה את תחום הנטוורקינג למטרות רווח וגם הייתה הראשונה שהביאה את הנטוורקינג לארץ לפני כחמש שנים.
BNI ישראל סיימה את שנת 2006 עם מחזור עסקאות פנימי בין חברי BNI שהיסתכם בכ-40 מיליון ₪, 27 קבוצות ו-650 אנשי עסקים החברים בארגון. בשנתיים האחרונות שילש הארגון את מספר החברים ואת המחזור העסקי שלו. בשנת 2007 צופים ב-BNI ישראל שמספר הקבוצות בארץ צפוי לגדול עד סוף 2007 לכדי 50.