חברת yes חתמה על הסכם פרסום עם חברת לעומק התודעה, שיווק לצעירים ותעלה קמפיין יעודי לצעירים לדרמה הקומית "אולי הפעם" במדיה של חברת "לעומק התודעה", המתמחה בשיווק למגזר הצעירים בגילאי 18-35.
הקמפיין יעלה ע"ג 200 פני פרסום בחבילת הרסטו-בר של החברה החבילה כוללת את כל המסעדות והברים הכי אופנתיים בסצנת הבילוי לצעירים.
קמפיין המדיה של yes לדרמה הקומית "אולי הפעם" ילווה בפעילות קד"מ אותה תבצע חברת לעומק התודעה בברים המובילים בישראל.
הסדרה בכיכובם של מיכל ינאי, אורי פפר, יובל סמו ועוד מספקת הצצה הומוריסטית אל עולם הדייטים העכשווי דרך עיניהם של ששה סינגלס עירוניים המחפשים אהבה.
קרן ימיני מנהלת תקשורת שיווקית של yes: "חיפשנו את המקום בו נוכל להגיע לקהל שאליו מדברת הסדרה, חברת לעומק התודעה הציגה בפנינו חבילת פרסום הכוללת פרסום בברים בהם מבלים אותם צעירים, ופעילות קד"מ ייחודית שתתבצע במקומות בהם יעלה הקמפיין".
אנחנו מאמינים, שמפגש עם הקהל אליו פונה הסדרה, במקומות בהם הוא מבלה את שעות הפנאי שלו, כאשר חלקו הגדול אף מתחבט בשאלה "אולי הפעם"?, יצור הזדהות עם הסדרה ורצון לצפות בה".
תקציב הקמפיין המשולב עומד על כ- 30,000$.
און גולדשטיין מנכ"ל משותף לעומק התודעה: "המדיה הייחודית שלנו הפונה ישירות לקהל ממוקד; צעיר, עכשווי וטרנדי. שילוב המדיה עם פעילות מחלקת הקד"מ של החברה נותנת ללקוחותינו מענה מיידי וחשיפה ממוקדת. אנחנו שמחים שחברת yes בחרה לעלות איתנו בקמפיין משולב, חוץ טלוויזיוני ומאמינים שהחשיפה הממוקדת תחזק את ההיכרות של הצעירים עם הסדרה".