רוג'ר פדרר, תיירי הנרי וטייגר וודס הם הפנים החדשות של תוכנית Gillette Champions


חברת ג'ילט הודיעה על השקת תוכנית Gillette Champions החדשה, וחשפה את שגרירי המותג החדשים – שלושה מהספורטאים המצליחים: טייגר וודס, רוג'ר פדרר ותיירי הנרי.



שלושת השגרירים ישולבו בתוכניות המותג של ג'ילט וימונפו באמצעות יוזמות שיווקיות מגוונות, בהן פרסומות בעתונות ובתקשורת העולמית, מוצרי קידום מכירות לצרכנים, חומרים בנקודות מכירה, פרסום באינטרנט, ויחסי ציבור שיתמכו במוצרי הגילוח המצויינים של החברה. תוכנית האלופים של ג'ילט תושק ביותר מ-150 שווקים בשנה הראשונה, ותהיה יוזמת השיווק הספורטיבי הגדולה ביותר של המותג.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת