טמפו משלימה בימים אלה את פרישת גולדסטאר לייט בשוק- תעלה ביום ראשון את הפרסומת המדוברת עם משה דץ. קמפיין ההחדרה, בהפקת מקאן אריקסון, מוערך בלמעלה מ-4 מיליון ₪.
טרם עליית הסרט לטלוויזיה, זכה המותג גולדסטאר לייט ללמעלה מ-95 אזכורים טלוויזיוניים, עיתונות, אינטרנט ורדיו.
הפרסומת המדוברת של גולדסטאר לייט עם משה דץ עולה השבוע לאוויר, כשדץ מציג גבר בסגנון חדש, מודרני עם בטחון עצמי, כלומר אחד שלא לוקח את עצמו יותר מידי ברצינות אבל בסופו של דבר יוצא "הכי גבר" שיכול להיות. הפרסומת מלווה בשיר "איפה, איפה, איפה .." להיט הילדים הידוע שמאפיין את קלטות הילדים אותם הלחין ושר הזמר.
בטמפו מדגישים כי בירה גולדסטאר לייט החדש כמו כל בירה מיועדת לקהל הגברי בעיקר.
לדברי יואש בן אליעזר, מנהל אגף השיווק בטמפו: "קהל היעד שלנו, אליו אנו שואפים להגיע עם הפרסומת החדשה, הוא קהל גברי בגילאי 25-35. גברים מודרניים, מעודכנים, שמקפידים להראות טוב ובטוחים בגבריות שלהם.
עד נוי, קופירייטר, משרד הפרסום מקאן אריקסון מסביר על הרציונאל שמאחורי הקמפיין:
"המיצוב של גולדסטאר היה תמיד גברי ביותר. החל מהקמפיין "תנו לגבר גולדסטאר" ועד לקמפיין האחרון "תגיד תודה שאתה גבר ותשתה משהו". כמותג שמשחק במגרש הגברי, גולדסטאר גילו צורך של גברים ישראליים להמשיך ליהנות מבירה איכותית "עם החבר'ה" מבלי לוותר על הרצון שלהם להמשיך ולהראות טוב".