"זניה" משיקה בושם חדש לגבר- "זניה אינטנסו". יוצאת בקמפיין נקודתי

בעקבות ההצלחה בארץ של הבשמים "זניה אסנזה" ו"זניה Z", משיק בית האופנה היוקרתי "זניה", את "זניה אינטנסו" – הבושם החדש. מהחברה נמסר כי "המותג "אינטנסו" מבטא את הכוח והמשיכה שיש בגבר של זניה. גבר המחובר לשורשי התרבות האיטלקיים".



הבושם החדש, יעלה בקמפיין שילוט חוצות ופרסום בעיתונות החל ממחר, ה-12 לפברואר למשך כשבועיים.



את הקמפיין מוביל דוגמן העל הספרדי, דיויד גילו. היקף פעילות הקמפיין נאמדת בכ-800 אלף שקל.

אולי יעניין אותך

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box
דרמה פילינג דר להבית אקרמן 260שח במקום 300 שח מחיר השקה צילום טל טרי (1)
שיר הלפרן אורי זיקרי ושיראל ברגר צילום אמילי ויסמן (2)
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר